Powered by Smartsupp
Skip to main content

KOMUNIKACJA POKOLEŃ X, Y, Z Jak wykorzystać doświadczenie, wiedzę starszych pracowników i połączyć to z energią, kreatywnością i możliwościami młodych pracowników?

Termin: 04.02.2025 - 04.02.2025
Cena: 150.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Różnice  między  potrzebami,  oczekiwaniami  i  wartościami,  stylem  życia  między  pokoleniami  rodzą sytuacje konfliktowe, które mogą wpływać znacząco na efektywność pracowników. Jak wykorzystać doświadczenie, wiedzę starszych pracowników i połączyć to z energią, kreatywnością i możliwościami młodych pracowników?

Webinar przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się  zarządzaniem zasobami ludzkimi i chcą dowiedzieć się:
- co łączy, a co dzieli poszczególne pokolenia,
- z czego wynikają różnice między pokoleniowe,
- jakie są główne motywatory ważne dla każdego pokolenia w miejscu pracy oraz
- jakie są zasady planowania, organizowania pracy adekwatne dla różnych pokoleń.

Celem webinaru jest wyjaśnienie zasad według jakich kierują się pokolenia w otoczeniu biznesowym. Podczas spotkania wyjaśnimy jak postrzeganie stereotypowe wpływa na komunikację i współpracę zespołu wielopokoleniowego. Porozmawiamy o potrzebach komunikacyjnych i motywacyjnych poszczególnych pokoleń i omówimy mechanizmy najlepszej współpracy w zespole.

 Webinar w godz. 10.00 -12.00
1. Czym jest pokolenie
2. Z jakiego pokolenia jesteś - interaktywnie na Mentimeter
3. Charakterystyka pokoleń na rynku - tło historyczne i gospodarcze, wartości, motywacje, styl życia i stosunek do pracy
4. Charakterystyka komunikacji pokoleń
5. Jakie mamy korzyści ze współpracy międzypokoleniowej?
 

Małgorzata Kamińska
Trener od 2001r., coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w jednej z największych firm rentalowych w Polsce oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia nadane przez Szkołę Specialist and Friends oraz certyfikat Szkoły Trenerów TROP. Jest certyfikowanym coachem narzędzia do profilowania zawodowego Insightfull Profiler 121IP. Od 2006 roku świadczy usługi konsultingowe w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zespołami – rozwój kompetencji menedżerskich. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia głównie z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista i wystąpienia publiczne.
Drugą specjalizacją są szkolenia w zakresie technik sprzedaży i negocjacji handlowych, telemarketingu, obsługi klienta, kontaktów z klientami kluczowymi firm. Jako konsultant wspiera firmy w tworzeniu własnych standardów obsługi klienta.
Cena:  150 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


 Webinar w godz. 10.00 - 12.00

Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.



 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
04.02.2025 - 04.02.2025 Transmisja ONLINE 4850225 150.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

KOMUNIKACJA POKOLEŃ X, Y, Z Jak wykorzystać doświadczenie, wiedzę starszych pracowników i połączyć to z energią, kreatywnością i możliwościami młodych pracowników?

Termin: 04.02.2025 - 04.02.2025
Cena: 150.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

Różnice  między  potrzebami,  oczekiwaniami  i  wartościami,  stylem  życia  między  pokoleniami  rodzą sytuacje konfliktowe, które mogą wpływać znacząco na efektywność pracowników. Jak wykorzystać doświadczenie, wiedzę starszych pracowników i połączyć to z energią, kreatywnością i możliwościami młodych pracowników?

Webinar przeznaczony jest dla wszystkich osób, które zajmują się  zarządzaniem zasobami ludzkimi i chcą dowiedzieć się:
- co łączy, a co dzieli poszczególne pokolenia,
- z czego wynikają różnice między pokoleniowe,
- jakie są główne motywatory ważne dla każdego pokolenia w miejscu pracy oraz
- jakie są zasady planowania, organizowania pracy adekwatne dla różnych pokoleń.

Celem webinaru jest wyjaśnienie zasad według jakich kierują się pokolenia w otoczeniu biznesowym. Podczas spotkania wyjaśnimy jak postrzeganie stereotypowe wpływa na komunikację i współpracę zespołu wielopokoleniowego. Porozmawiamy o potrzebach komunikacyjnych i motywacyjnych poszczególnych pokoleń i omówimy mechanizmy najlepszej współpracy w zespole.

 Webinar w godz. 10.00 -12.00

Program

1. Czym jest pokolenie
2. Z jakiego pokolenia jesteś - interaktywnie na Mentimeter
3. Charakterystyka pokoleń na rynku - tło historyczne i gospodarcze, wartości, motywacje, styl życia i stosunek do pracy
4. Charakterystyka komunikacji pokoleń
5. Jakie mamy korzyści ze współpracy międzypokoleniowej?
 

Prowadzący

Małgorzata Kamińska
Trener od 2001r., coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi w jednej z największych firm rentalowych w Polsce oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni (Katedra Zarządzania). Posiada Certyfikaty Trenerskie I i II stopnia nadane przez Szkołę Specialist and Friends oraz certyfikat Szkoły Trenerów TROP. Jest certyfikowanym coachem narzędzia do profilowania zawodowego Insightfull Profiler 121IP. Od 2006 roku świadczy usługi konsultingowe w zakresie strategicznego HR. Wspiera organizacje w tworzeniu i implementacji procesów zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi szkolenia i warsztaty w tym zakresie. Główną specjalizacją jest szeroko pojęte zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie zespołami – rozwój kompetencji menedżerskich. Na poziomie organizacji przygotowuje i prowadzi szkolenia z rekrutacji i selekcji, adaptację pracowników, motywacji i rozwoju, oceniania pracy, tworzenia ścieżek karier. Prowadzi zajęcia głównie z menedżerami z zakresu budowania i zarządzania zespołami pracowniczymi, a także warsztaty rozwoju kompetencji osobistych, takich jak komunikacja interpersonalna, asertywność, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, efektywność osobista i wystąpienia publiczne.
Drugą specjalizacją są szkolenia w zakresie technik sprzedaży i negocjacji handlowych, telemarketingu, obsługi klienta, kontaktów z klientami kluczowymi firm. Jako konsultant wspiera firmy w tworzeniu własnych standardów obsługi klienta.

Informacje dodatkowe

Cena:  150 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


 Webinar w godz. 10.00 - 12.00

Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.