Skip to main content

KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA. Czyli jak dawać i odbierać wartościowy feedback

Termin: 21.06.2024 - 21.06.2024
Cena: 760.00 +VAT
Miejsce: Wrocław
Hotel Scandic ****
ul. Piłsudskiego 50-57

Masz pytanie – skontaktuj się:

tel. 22 543 16 06
e-mail: szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Szkolnie skierowane jest w szczególności do pracowników działów kadrowo-płacowych oraz personalnych, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze świadomego wyboru sposobu rozmowy o sposobie pracy i współpracy w taki sposób, by inspirować współpracowników i pracowników swoich firm do zmiany sposobu działania.
Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
•    pogłębią świadomość swojego wpływu na budowanie klimatu sprzyjającego efektywności feedbacku przekazywanego współpracownikom i pracownikom swoich firm (POSTAWA),
•    poszerzą katalog standardowych i coachingowych technik feedbackowych, które mogą zostać wykorzystane w relacjach poziomych i pionowych (WIEDZA),
•    przećwiczą wybór technik feedbacku najlepiej dopasowanych do sytuacji (UMIEJĘTNOŚCI).
 
1.    Informacja zwrotna w pracy pracownika działu kadrowo-płacowego oraz personalnego:
•    Rodzaje informacji zwrotnej i jej miejsce w relacjach ze współpracownikami i pracownikami ze swojej firmy
•    Warunki skutecznej informacji zwrotnej – Model PIE©
•    Strategie informacji zwrotnej i ich wpływ na gotowość do zmiany zachowania
•    Emocje w informacji zwrotnej – skąd się biorą, jak wpływają na skuteczność rozmowy i jak nimi zarządzić?
2.    Poszukiwanie przyczyn zachowań w procesie feedbacku:
•    E=mc2, czyli 3 aspekty, od których uzależniona jest efektywność działania
•    Gdzie szukać przyczyn wysokiej lub niskiej efektywności? 7 poziomów neurologicznych odpowiadających za skuteczność pracowników
3.    5 poziomów reagowania na niepożądane zachowania współpracowników i pracowników – przegląd i trening narzędzi feedbacku w zależności od etapu i celu rozmowy
4.    Coachingowa informacja zwrotna – możliwość zastosowania przez pracowników działów kadrowo-płacowych oraz personalnych, przegląd i trening przydatnych struktur rozmów

Metody pracy:
Spotkanie realizowane będzie w formie interaktywnej, w której znaczny nacisk położony zostanie na pracę na doświadczeniach. Uczestnicy będą mieli możliwość przejścia przez cztery etapy: (1) doświadczenie, (2) analizę doświadczenia, (3) poznanie / przypomnienie modelu, który można zastosować oraz (4) przełożenie modelu na praktykę (przećwiczenie lub zaplanowanie działań).
Wykorzystane tu mogą być takie techniki, jak:
•    odgrywanie ról (na forum, w podgrupach lub w parach)
•    analiza przypadku
•    ćwiczenia i dyskusje w podgrupach
•    zadania indywidualne (refleksje, ankiety, testy)
•    grupowe dyskusje moderowane
•    mini – wykłady

PO SZKOLENIU:
Uczestnicy otrzymają Mini-kurs wspierający wdrożenie wzmacnianych kompetencji. Mini-kurs jest materiałem PDF, który obejmuje kilka zadań związanych z tematyka szkolenia, które:
1.    pomagają przygotować się do zastosowania konkretnych procesów i narzędzi w sytuacjach realnych,
2.    zawierają pytania wspomagające refleksję nad skutecznością zastosowanych procesów i narzędzi oraz wyciągnięcie wniosków doskonalących.

 

Magdalena Robak

Prawie 20 lat doświadczenia, ok. 17 700 godzin warsztatów, szkoleń i zajęć dla biznesu, administracji i szkół wyższych z zakresu doskonalenia kompetencji menedżerskich, w tym ok. 5 800 godzin zrealizowanych warsztatów rozwoju kompetencji interpersonalnych wspomagających efektywność w miejscu pracy dla menedżerów i pracowników, ok. 7 050 godzin zrealizowanych warsztatów z zakresu doskonalenia kompetencji związanych z budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami (zewnętrznymi i wewnętrznymi), ok 4 600 godzin warsztatów z zakresu współpracy i efektywności osobistej, oraz ok. 250 godzin warsztatów Clean.
Zrealizowała – jako członek zespołu lub lider projektu – ponad 60 projektów doradczo – rozwojowych.

Od 1997 roku prowadzi projekty doskonalące kompetencje pracowników i ich szefów. Od 2007 roku doradza MMŚP w obszarze doskonalenia polityki personalnej, jakości zarządzania i jakości obsługi Klientów. Od 2011 członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (PIFS), od 2013 członek International Project Management Association (IPMA, asesor PPEA 2015). Współtwórca oraz certyfikowany użytkownik BlitzGrow - Innowacyjnej metody wdrażania flexicurity w organizacjach. Specjalizacja w ramach szkoleń to: doskonalenie kompetencji menedżerskich i przywódczych (skuteczne realizowanie procesu kierowania w trójkącie Ludzie - Procesy - Wyniki), w tym szkolenia i zajęcia z zakresu podejścia projektowego, rozwój kompetencji pracowników i menedżerów wspomagających efektywność w miejscu pracy (skuteczna komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, organizacja pracy, współpraca w zespole itp.), wzmacnianie kompetencji związanych ze budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami.



Cena: 

760 zł + 23% VAT - za osobę

720 zł +23% VAT - za osobę przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z firmy


*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://www.scandichotels.com/scandic-polska/scandic-wroclaw


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.








 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
21.06.2024 - 21.06.2024 Wrocław 4708524 760.00 zł +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA. Czyli jak dawać i odbierać wartościowy feedback

Termin: 21.06.2024 - 21.06.2024
Cena: 760.00 +VAT
Miejsce: Wrocław

Cel szkolenia

Szkolnie skierowane jest w szczególności do pracowników działów kadrowo-płacowych oraz personalnych, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze świadomego wyboru sposobu rozmowy o sposobie pracy i współpracy w taki sposób, by inspirować współpracowników i pracowników swoich firm do zmiany sposobu działania.
Dzięki szkoleniu Uczestnicy:
•    pogłębią świadomość swojego wpływu na budowanie klimatu sprzyjającego efektywności feedbacku przekazywanego współpracownikom i pracownikom swoich firm (POSTAWA),
•    poszerzą katalog standardowych i coachingowych technik feedbackowych, które mogą zostać wykorzystane w relacjach poziomych i pionowych (WIEDZA),
•    przećwiczą wybór technik feedbacku najlepiej dopasowanych do sytuacji (UMIEJĘTNOŚCI).
 

Program

1.    Informacja zwrotna w pracy pracownika działu kadrowo-płacowego oraz personalnego:
•    Rodzaje informacji zwrotnej i jej miejsce w relacjach ze współpracownikami i pracownikami ze swojej firmy
•    Warunki skutecznej informacji zwrotnej – Model PIE©
•    Strategie informacji zwrotnej i ich wpływ na gotowość do zmiany zachowania
•    Emocje w informacji zwrotnej – skąd się biorą, jak wpływają na skuteczność rozmowy i jak nimi zarządzić?
2.    Poszukiwanie przyczyn zachowań w procesie feedbacku:
•    E=mc2, czyli 3 aspekty, od których uzależniona jest efektywność działania
•    Gdzie szukać przyczyn wysokiej lub niskiej efektywności? 7 poziomów neurologicznych odpowiadających za skuteczność pracowników
3.    5 poziomów reagowania na niepożądane zachowania współpracowników i pracowników – przegląd i trening narzędzi feedbacku w zależności od etapu i celu rozmowy
4.    Coachingowa informacja zwrotna – możliwość zastosowania przez pracowników działów kadrowo-płacowych oraz personalnych, przegląd i trening przydatnych struktur rozmów

Metody pracy:
Spotkanie realizowane będzie w formie interaktywnej, w której znaczny nacisk położony zostanie na pracę na doświadczeniach. Uczestnicy będą mieli możliwość przejścia przez cztery etapy: (1) doświadczenie, (2) analizę doświadczenia, (3) poznanie / przypomnienie modelu, który można zastosować oraz (4) przełożenie modelu na praktykę (przećwiczenie lub zaplanowanie działań).
Wykorzystane tu mogą być takie techniki, jak:
•    odgrywanie ról (na forum, w podgrupach lub w parach)
•    analiza przypadku
•    ćwiczenia i dyskusje w podgrupach
•    zadania indywidualne (refleksje, ankiety, testy)
•    grupowe dyskusje moderowane
•    mini – wykłady

PO SZKOLENIU:
Uczestnicy otrzymają Mini-kurs wspierający wdrożenie wzmacnianych kompetencji. Mini-kurs jest materiałem PDF, który obejmuje kilka zadań związanych z tematyka szkolenia, które:
1.    pomagają przygotować się do zastosowania konkretnych procesów i narzędzi w sytuacjach realnych,
2.    zawierają pytania wspomagające refleksję nad skutecznością zastosowanych procesów i narzędzi oraz wyciągnięcie wniosków doskonalących.

 

Prowadzący

Magdalena Robak

Prawie 20 lat doświadczenia, ok. 17 700 godzin warsztatów, szkoleń i zajęć dla biznesu, administracji i szkół wyższych z zakresu doskonalenia kompetencji menedżerskich, w tym ok. 5 800 godzin zrealizowanych warsztatów rozwoju kompetencji interpersonalnych wspomagających efektywność w miejscu pracy dla menedżerów i pracowników, ok. 7 050 godzin zrealizowanych warsztatów z zakresu doskonalenia kompetencji związanych z budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami (zewnętrznymi i wewnętrznymi), ok 4 600 godzin warsztatów z zakresu współpracy i efektywności osobistej, oraz ok. 250 godzin warsztatów Clean.
Zrealizowała – jako członek zespołu lub lider projektu – ponad 60 projektów doradczo – rozwojowych.

Od 1997 roku prowadzi projekty doskonalące kompetencje pracowników i ich szefów. Od 2007 roku doradza MMŚP w obszarze doskonalenia polityki personalnej, jakości zarządzania i jakości obsługi Klientów. Od 2011 członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (PIFS), od 2013 członek International Project Management Association (IPMA, asesor PPEA 2015). Współtwórca oraz certyfikowany użytkownik BlitzGrow - Innowacyjnej metody wdrażania flexicurity w organizacjach. Specjalizacja w ramach szkoleń to: doskonalenie kompetencji menedżerskich i przywódczych (skuteczne realizowanie procesu kierowania w trójkącie Ludzie - Procesy - Wyniki), w tym szkolenia i zajęcia z zakresu podejścia projektowego, rozwój kompetencji pracowników i menedżerów wspomagających efektywność w miejscu pracy (skuteczna komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, asertywność, organizacja pracy, współpraca w zespole itp.), wzmacnianie kompetencji związanych ze budowaniem jakości obsługi Klientów, sprzedażą doradczą i negocjacjami.



Informacje dodatkowe


Cena: 

760 zł + 23% VAT - za osobę

720 zł +23% VAT - za osobę przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z firmy


*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:
  • uczestnictwo w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia - wysłane elektronicznie
  • lunch, serwis kawowy
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Więcej informacji o hotelu:
https://www.scandichotels.com/scandic-polska/scandic-wroclaw


Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.