Powered by Smartsupp
Skip to main content

Akcja Bilans. Bilansowe i podatkowe zamknięcie roku 2025

Termin: 14.10.2025 - 15.10.2025
Cena: 1180.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie uczestników do prawidłowego zamknięcia roku obrotowego 2025 - zarówno w aspekcie bilansowym, jak i podatkowym - z uwzględnieniem najnowszych zmian w ustawie o rachunkowości, krajowych standardach rachunkowości oraz w przepisach podatkowych.

Podczas szkolenia uczestnicy:
  • zapoznają się z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi sporządzania sprawozdań finansowych, w tym z nowymi zasadami uproszczeń, obowiązkami e-sprawozdawczymi i strukturami logicznymi JPK,
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie inwentaryzacji, wyceny aktywów i pasywów, ujmowania zdarzeń po dniu bilansowym oraz rozliczania błędów lat ubiegłych,
  • przećwiczą prawidłowe ustalanie dochodu podatkowego, przychodów i kosztów uzyskania przychodów, a także rozpoznawanie i stosowanie ulg i zwolnień podatkowych,
  • poznają konsekwencje najnowszych zmian podatkowych, w tym w zakresie ulgi na złe długi, podatku u źródła oraz limitów kosztów podatkowych,
  • nauczą się unikania najczęstszych błędów i optymalnego wykorzystania dostępnych uproszczeń i preferencji w sprawozdawczości i rozliczeniach podatkowych.
Efektem udziału w szkoleniu będzie przygotowanie uczestników do sprawnego i zgodnego z prawem zamknięcia ksiąg rachunkowych i rozliczenia podatkowego za 2025 rok, co pozwoli ograniczyć ryzyko błędów, sankcji oraz ułatwi pracę w okresie sprawozdawczym.
14.10.2025 - Bilansowe zamknięcie ksiąg rachunkowych za 2025 rok. Uproszczenia w księgach i w sprawozdawczości finansowej za 2025 rok według nowych zasad!

I. Podstawa prawna sporządzania sprawozdania finansowego z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości:
1. Ustawa o rachunkowości i polityka rachunkowości
2. Nowe definicje jednostek mikro i małych, nowe kategorie jednostek średnich i dużych
3. Uproszczenia w sprawozdawczości oraz przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych według nowych zasad - czy trzeba zmieniać uchwały?
4. Elementy składowe e-sprawozdania finansowego różnych jednostek 
5. Obowiązek sporządzenia zestawienia zmian w kapitale własnym oraz rachunku przepływów pieniężnych - według zmienionych zasad  
6. Odpowiedzialność i obowiązki jednostek w zakresie sporządzania sprawozdania  finansowego w odpowiedniej strukturze logicznej, terminy zatwierdzania i przesyłania do odpowiednich rejestrów. 
II.  Inwentaryzacja składników bilansowych na dzień kończący rok obrotowy:
1. Stanowisko KSR w sprawie inwentaryzacji drogą spisu z natury
2. Ustalenie faktycznego stanu poszczególnych aktywów i pasywów
3. Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie
III. Zasady wyceny wybranych składników aktywów i pasywów na dzień bilansowy oraz ich prezentacja w sprawozdaniu finansowym:
1. Wycena należności - z uwzględnieniem Stanowiska KSR w sprawie rozrachunków z kontrahentami 
2. Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe bierne - zakres przedmiotowy, ujmowanie w księgach i prezentacja w sprawozdaniu finansowym (z uwzględnieniem świadczeń na rzecz pracowników) zgodnie z KSR nr 6 „Rezerwy, bierne rozliczenia  międzyokresowe kosztów i zobowiązania warunkowe”
3. Odpisy aktualizujące wartość aktywów z tytułu utraty wartości, w tym trwałej utraty wartości.
4. Zdarzenia po dacie bilansu oraz błędy lat ubiegłych - według KSR nr 7 „Zmiany zasad   (polityki) rachunkowości, wartości szacunkowych, poprawianie błędów, zdarzenia   następujące po dniu bilansowym - ujęcie i prezentacja”.
IV. Nowe obowiązkowe struktury logiczne obejmujące księgi rachunkowe JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR:   
1. Harmonogram wdrożenia JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR
2. Układ struktury logicznej JPK_KR_PD
3. Zakres dodatkowych danych, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe  
4. Nowa wyodrębniona struktura logiczna JPK_ST_KR obejmująca  ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
 
15.10.2025 - AKCJA BILANS 2025. Podatkowe zamknięcie roku – CIT: Przychody i koszty podatkowe oraz zasady ich rozliczania w świetle nowelizacji przepisów:
 
1.Zasady ustalania momentu powstania przychodów w podatku dochodowym:
a)Przychody rozpoznawane memoriałowo – moment rozpoznania przychodu
b)Przychody rozpoznawane metodą kasową  
2.Pojęcie świadczeń nieodpłatnych oraz częściowo odpłatnych – skutki dla sprzedawcy i kupującego. 
3.Wybrane przypadki przychodów zwolnionych. Zwolnienia przedmiotowe i podmiotowo – przedmiotowe 
4.Dwa źródła przychodów. Przypisywanie przychodów i kosztów do danego  źródła. Zasady
5.Rozliczanie straty. Metoda podstawowa i alternatywna
6.Korekta przychodów
7.Koszty uzyskania przychodów: 
a)Ogólne przesłanki uznania wydatku za koszt podatkowy. Celowość ponoszonych wydatków
b)Dokumentowanie wydatków w kontekście uznania ich za koszty uzyskania przychodów
c)Dzień poniesienia a moment potrącenia wydatku w ciężar kosztów podatkowych
d)Kurs waluty
e)Koszty bezpośrednio związane z przychodami
f)Koszty inne niż bezpośrednio związane  z przychodami
g)Nowe podejście organów do potrącania kosztów pośrednich
h)Przychody zwolnione, przychody z zysków kapitałowych a koszty uzyskania przychodów – zasady przypisywania kosztów do źródła przychodów
i)Rozliczanie kosztów w czasie. Koszty na przełomie roku. Koszty przekraczające rok podatkowy – zmiana podejścia organów podatkowych. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z góry. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z dołu.
j)Koszty pracownicze , w tym imprezy integracyjne
k)PPK 
l)Odszkodowania i kary umowne
m) Koszty finansowania dłużnego
n)Koszty finansowania dłużnego a wydatki na transakcje kapitałowe
o) Składki ZUS w kosztach uzyskania przychodów
p)Zaliczka a koszt podatkowy. Kiedy zaliczka może stanowić koszt uzyskania przychodów? 
q)Wydatki nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów 
r)Wykorzystywanie samochodów osobowych w działalności 
s)Zaniechane inwestycje 
t)Korekta kosztów uzyskania przychodów
u)„Odsetki hipotetyczne” jako koszt uzyskania przychodów
Dopłaty. Zysk przekazany na kapitał zapasowy.
Kiedy i na jakich zasadach przysługują dodatkowe koszty uzyskania przychodów?
Uzasadnienie ekonomiczne.
8.Ograniczenie w kosztach podatkowych wydatków w formie gotówkowej/biała lista/MPP
9.Tzw. „Ulga na złe długi” w podatkach dochodowych
10.Warunki korzystania z obniżonej stawki CIT (9%)
11.Amortyzacja podatkowa – wybrane zagadnienia
12.Podatek od przerzuconych dochodów. 
13.Minimalny podatek dochodowy.  Zasady stosowania. Wyłączenia
14.CIT-ST – nowy termin i nowe zasady
15.Informacje i deklaracje składane po zakończeniu roku
16.Ulgi podatkowe odliczane od podstawy opodatkowania: 
a)Ulga B+R
b)Ulga na robotyzację
c)Ulga na prototyp
d)Ulga na ekspansję
e)Ulga sponsoringowa
17.Darowizny odliczane od podstawy opodatkowania
18.Informacja o strategii podatkowej
19.JPK_CIT:
a)Harmonogram wprowadzania obowiązku przesyłania ksiąg
b)Dane, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe
Konieczność znaczników identyfikujących konta ksiąg rachunkowych
Numer identyfikujący fakturę w KSeF
Dane identyfikacyjne kontrahenta podatnika
Dane dotyczące nabycia, wytworzenia lub wykreślenia majątku trwałego
Wykazywanie w księgach różnic między wynikiem podatkowym i bilansowym
c)Przypadki wyłączenia obowiązku uzupełniania ksiąg dla potrzeb przesłania JPK_CIT.
 
 
 


Elżbieta Kida

Biegły rewident | Wykładowca z wieloletnim doświadczeniem | Ekspert z zakresu rachunkowości finansowej i podatku VAT.

Elżbieta Kida to uznany ekspert specjalizuje się w rachunkowości finansowej oraz podatku od towarów i usług (VAT).
Od 1991 roku prowadzi specjalistyczne kursy i szkolenia skierowane do księgowych, biegłych rewidentów oraz kandydatów na biegłych, kontrolerów finansowych, osób przygotowujących się do pracy w działach finansowo-księgowych. Jej programy edukacyjne wyróżniają się wysoką jakością merytoryczną, przystępną formą przekazu oraz praktycznym podejściem do zagadnień.
Znana z wyjątkowego podejścia do uczestników kursów i szkoleń oraz umiejętności tłumaczenia złożonych zagadnień w przystępny sposób. Jej kursy i szkolenia cieszą się bardzo dobrą opinią wśród klientów – zarówno osób indywidualnych, jak i firm.

Prowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla takich firm i instytucji jak:
KPMG, Ernst & Young, Bayer, PwC, TMF Poland, Polpharma, NBP, Telekomunikacja Polska, PKP, Poczta Polska, Deloitte Audyt, Mostostal Warszawa, Polkomtel, Accenture, Fiat Services Polska, PGE Dystrybucja i wielu innych.

Autorka licznych publikacji z zakresu rachunkowości i podatków, aktywnie wspiera rozwój kompetencji finansowych w firmach i instytucjach publicznych.
 


Anna Kiersnowska - Drzewiecka


Dyrektor działu podatków bezpośrednich w międzynarodowej spółce doradczej. Prawnik, doradca podatkowy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Wieloletni współpracownik podmiotów trudniących się doradztwem podatkowym.  Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów podatkowych i w reprezentowaniu podatników w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Uczestniczyła w procesach restrukturyzacyjnych dużych przedsiębiorstw. Brała udział w pracach legislacyjnych z zakresu prawa podatkowego. Bieżąca aktywność, to sporządzanie opinii i udzielanie konsultacji podatkowych oraz tworzenie i opiniowanie pod względem podatkowym umów, dokumentów wewnętrznych, procedur, instrukcji i polityki podatkowej kluczowych klientów. Sprawuje nadzór merytoryczny nad opiniami i raportami podatkowymi. Zajmuje się oceną skutków podatkowych z punktu widzenia  obowiązków w obszarze schematów podatkowych. Autorka licznych artykułów i publikacji książkowych o tematyce podatkowej. Doświadczony wykładowca. Prowadzi szkolenia z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych oraz osób fizycznych, Ordynacji podatkowej, w tym: przepisów o schematach podatkowych, zarówno dla grup o ścisłej specjalizacji, jak też dla grona przedsiębiorców z wielu branż. Codzienna praktyka doradcy podatkowego sprawia, że poruszane na szkoleniach problemy są aktualne i poparte przykładami  z praktyki.
 


Cena* :
1 180 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby
   590 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby w wybranym dniu szkolenia

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?:
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.
 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
14.10.2025 - 15.10.2025 Transmisja ONLINE 4945225 1180.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Akcja Bilans. Bilansowe i podatkowe zamknięcie roku 2025

Termin: 14.10.2025 - 15.10.2025
Cena: 1180.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie uczestników do prawidłowego zamknięcia roku obrotowego 2025 - zarówno w aspekcie bilansowym, jak i podatkowym - z uwzględnieniem najnowszych zmian w ustawie o rachunkowości, krajowych standardach rachunkowości oraz w przepisach podatkowych.

Podczas szkolenia uczestnicy:
  • zapoznają się z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi sporządzania sprawozdań finansowych, w tym z nowymi zasadami uproszczeń, obowiązkami e-sprawozdawczymi i strukturami logicznymi JPK,
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie inwentaryzacji, wyceny aktywów i pasywów, ujmowania zdarzeń po dniu bilansowym oraz rozliczania błędów lat ubiegłych,
  • przećwiczą prawidłowe ustalanie dochodu podatkowego, przychodów i kosztów uzyskania przychodów, a także rozpoznawanie i stosowanie ulg i zwolnień podatkowych,
  • poznają konsekwencje najnowszych zmian podatkowych, w tym w zakresie ulgi na złe długi, podatku u źródła oraz limitów kosztów podatkowych,
  • nauczą się unikania najczęstszych błędów i optymalnego wykorzystania dostępnych uproszczeń i preferencji w sprawozdawczości i rozliczeniach podatkowych.
Efektem udziału w szkoleniu będzie przygotowanie uczestników do sprawnego i zgodnego z prawem zamknięcia ksiąg rachunkowych i rozliczenia podatkowego za 2025 rok, co pozwoli ograniczyć ryzyko błędów, sankcji oraz ułatwi pracę w okresie sprawozdawczym.

Program

14.10.2025 - Bilansowe zamknięcie ksiąg rachunkowych za 2025 rok. Uproszczenia w księgach i w sprawozdawczości finansowej za 2025 rok według nowych zasad!

I. Podstawa prawna sporządzania sprawozdania finansowego z uwzględnieniem zmian w ustawie o rachunkowości:
1. Ustawa o rachunkowości i polityka rachunkowości
2. Nowe definicje jednostek mikro i małych, nowe kategorie jednostek średnich i dużych
3. Uproszczenia w sprawozdawczości oraz przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych według nowych zasad - czy trzeba zmieniać uchwały?
4. Elementy składowe e-sprawozdania finansowego różnych jednostek 
5. Obowiązek sporządzenia zestawienia zmian w kapitale własnym oraz rachunku przepływów pieniężnych - według zmienionych zasad  
6. Odpowiedzialność i obowiązki jednostek w zakresie sporządzania sprawozdania  finansowego w odpowiedniej strukturze logicznej, terminy zatwierdzania i przesyłania do odpowiednich rejestrów. 
II.  Inwentaryzacja składników bilansowych na dzień kończący rok obrotowy:
1. Stanowisko KSR w sprawie inwentaryzacji drogą spisu z natury
2. Ustalenie faktycznego stanu poszczególnych aktywów i pasywów
3. Ujęcie różnic inwentaryzacyjnych i ich rozliczenie
III. Zasady wyceny wybranych składników aktywów i pasywów na dzień bilansowy oraz ich prezentacja w sprawozdaniu finansowym:
1. Wycena należności - z uwzględnieniem Stanowiska KSR w sprawie rozrachunków z kontrahentami 
2. Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe bierne - zakres przedmiotowy, ujmowanie w księgach i prezentacja w sprawozdaniu finansowym (z uwzględnieniem świadczeń na rzecz pracowników) zgodnie z KSR nr 6 „Rezerwy, bierne rozliczenia  międzyokresowe kosztów i zobowiązania warunkowe”
3. Odpisy aktualizujące wartość aktywów z tytułu utraty wartości, w tym trwałej utraty wartości.
4. Zdarzenia po dacie bilansu oraz błędy lat ubiegłych - według KSR nr 7 „Zmiany zasad   (polityki) rachunkowości, wartości szacunkowych, poprawianie błędów, zdarzenia   następujące po dniu bilansowym - ujęcie i prezentacja”.
IV. Nowe obowiązkowe struktury logiczne obejmujące księgi rachunkowe JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR:   
1. Harmonogram wdrożenia JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR
2. Układ struktury logicznej JPK_KR_PD
3. Zakres dodatkowych danych, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe  
4. Nowa wyodrębniona struktura logiczna JPK_ST_KR obejmująca  ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
 
15.10.2025 - AKCJA BILANS 2025. Podatkowe zamknięcie roku – CIT: Przychody i koszty podatkowe oraz zasady ich rozliczania w świetle nowelizacji przepisów:
 
1.Zasady ustalania momentu powstania przychodów w podatku dochodowym:
a)Przychody rozpoznawane memoriałowo – moment rozpoznania przychodu
b)Przychody rozpoznawane metodą kasową  
2.Pojęcie świadczeń nieodpłatnych oraz częściowo odpłatnych – skutki dla sprzedawcy i kupującego. 
3.Wybrane przypadki przychodów zwolnionych. Zwolnienia przedmiotowe i podmiotowo – przedmiotowe 
4.Dwa źródła przychodów. Przypisywanie przychodów i kosztów do danego  źródła. Zasady
5.Rozliczanie straty. Metoda podstawowa i alternatywna
6.Korekta przychodów
7.Koszty uzyskania przychodów: 
a)Ogólne przesłanki uznania wydatku za koszt podatkowy. Celowość ponoszonych wydatków
b)Dokumentowanie wydatków w kontekście uznania ich za koszty uzyskania przychodów
c)Dzień poniesienia a moment potrącenia wydatku w ciężar kosztów podatkowych
d)Kurs waluty
e)Koszty bezpośrednio związane z przychodami
f)Koszty inne niż bezpośrednio związane  z przychodami
g)Nowe podejście organów do potrącania kosztów pośrednich
h)Przychody zwolnione, przychody z zysków kapitałowych a koszty uzyskania przychodów – zasady przypisywania kosztów do źródła przychodów
i)Rozliczanie kosztów w czasie. Koszty na przełomie roku. Koszty przekraczające rok podatkowy – zmiana podejścia organów podatkowych. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z góry. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z dołu.
j)Koszty pracownicze , w tym imprezy integracyjne
k)PPK 
l)Odszkodowania i kary umowne
m) Koszty finansowania dłużnego
n)Koszty finansowania dłużnego a wydatki na transakcje kapitałowe
o) Składki ZUS w kosztach uzyskania przychodów
p)Zaliczka a koszt podatkowy. Kiedy zaliczka może stanowić koszt uzyskania przychodów? 
q)Wydatki nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów 
r)Wykorzystywanie samochodów osobowych w działalności 
s)Zaniechane inwestycje 
t)Korekta kosztów uzyskania przychodów
u)„Odsetki hipotetyczne” jako koszt uzyskania przychodów
Dopłaty. Zysk przekazany na kapitał zapasowy.
Kiedy i na jakich zasadach przysługują dodatkowe koszty uzyskania przychodów?
Uzasadnienie ekonomiczne.
8.Ograniczenie w kosztach podatkowych wydatków w formie gotówkowej/biała lista/MPP
9.Tzw. „Ulga na złe długi” w podatkach dochodowych
10.Warunki korzystania z obniżonej stawki CIT (9%)
11.Amortyzacja podatkowa – wybrane zagadnienia
12.Podatek od przerzuconych dochodów. 
13.Minimalny podatek dochodowy.  Zasady stosowania. Wyłączenia
14.CIT-ST – nowy termin i nowe zasady
15.Informacje i deklaracje składane po zakończeniu roku
16.Ulgi podatkowe odliczane od podstawy opodatkowania: 
a)Ulga B+R
b)Ulga na robotyzację
c)Ulga na prototyp
d)Ulga na ekspansję
e)Ulga sponsoringowa
17.Darowizny odliczane od podstawy opodatkowania
18.Informacja o strategii podatkowej
19.JPK_CIT:
a)Harmonogram wprowadzania obowiązku przesyłania ksiąg
b)Dane, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe
Konieczność znaczników identyfikujących konta ksiąg rachunkowych
Numer identyfikujący fakturę w KSeF
Dane identyfikacyjne kontrahenta podatnika
Dane dotyczące nabycia, wytworzenia lub wykreślenia majątku trwałego
Wykazywanie w księgach różnic między wynikiem podatkowym i bilansowym
c)Przypadki wyłączenia obowiązku uzupełniania ksiąg dla potrzeb przesłania JPK_CIT.
 
 
 


Prowadzący

Elżbieta Kida

Biegły rewident | Wykładowca z wieloletnim doświadczeniem | Ekspert z zakresu rachunkowości finansowej i podatku VAT.

Elżbieta Kida to uznany ekspert specjalizuje się w rachunkowości finansowej oraz podatku od towarów i usług (VAT).
Od 1991 roku prowadzi specjalistyczne kursy i szkolenia skierowane do księgowych, biegłych rewidentów oraz kandydatów na biegłych, kontrolerów finansowych, osób przygotowujących się do pracy w działach finansowo-księgowych. Jej programy edukacyjne wyróżniają się wysoką jakością merytoryczną, przystępną formą przekazu oraz praktycznym podejściem do zagadnień.
Znana z wyjątkowego podejścia do uczestników kursów i szkoleń oraz umiejętności tłumaczenia złożonych zagadnień w przystępny sposób. Jej kursy i szkolenia cieszą się bardzo dobrą opinią wśród klientów – zarówno osób indywidualnych, jak i firm.

Prowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla takich firm i instytucji jak:
KPMG, Ernst & Young, Bayer, PwC, TMF Poland, Polpharma, NBP, Telekomunikacja Polska, PKP, Poczta Polska, Deloitte Audyt, Mostostal Warszawa, Polkomtel, Accenture, Fiat Services Polska, PGE Dystrybucja i wielu innych.

Autorka licznych publikacji z zakresu rachunkowości i podatków, aktywnie wspiera rozwój kompetencji finansowych w firmach i instytucjach publicznych.
 



Anna Kiersnowska - Drzewiecka


Dyrektor działu podatków bezpośrednich w międzynarodowej spółce doradczej. Prawnik, doradca podatkowy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Wieloletni współpracownik podmiotów trudniących się doradztwem podatkowym.  Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów podatkowych i w reprezentowaniu podatników w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Uczestniczyła w procesach restrukturyzacyjnych dużych przedsiębiorstw. Brała udział w pracach legislacyjnych z zakresu prawa podatkowego. Bieżąca aktywność, to sporządzanie opinii i udzielanie konsultacji podatkowych oraz tworzenie i opiniowanie pod względem podatkowym umów, dokumentów wewnętrznych, procedur, instrukcji i polityki podatkowej kluczowych klientów. Sprawuje nadzór merytoryczny nad opiniami i raportami podatkowymi. Zajmuje się oceną skutków podatkowych z punktu widzenia  obowiązków w obszarze schematów podatkowych. Autorka licznych artykułów i publikacji książkowych o tematyce podatkowej. Doświadczony wykładowca. Prowadzi szkolenia z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych oraz osób fizycznych, Ordynacji podatkowej, w tym: przepisów o schematach podatkowych, zarówno dla grup o ścisłej specjalizacji, jak też dla grona przedsiębiorców z wielu branż. Codzienna praktyka doradcy podatkowego sprawia, że poruszane na szkoleniach problemy są aktualne i poparte przykładami  z praktyki.
 



Informacje dodatkowe

Cena* :
1 180 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby
   590 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby w wybranym dniu szkolenia

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?:
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.