Powered by Smartsupp
Skip to main content

Akcja Bilans. Bilansowe i podatkowe zamknięcie roku 2025

Termin: 18.11.2025 - 19.11.2025
Cena: 1490.00 +VAT
Miejsce: Gdańsk
Hotel Scandic ****
ul. Podwale Grodzkie 9

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie uczestników do prawidłowego zamknięcia roku obrotowego 2025 - zarówno w aspekcie bilansowym, jak i podatkowym - z uwzględnieniem najnowszych zmian w ustawie o rachunkowości, krajowych standardach rachunkowości oraz w przepisach podatkowych.

Podczas szkolenia uczestnicy:
  • zapoznają się z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi sporządzania sprawozdań finansowych, w tym z nowymi zasadami uproszczeń, obowiązkami e-sprawozdawczymi i strukturami logicznymi JPK,
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie inwentaryzacji, wyceny aktywów i pasywów, ujmowania zdarzeń po dniu bilansowym oraz rozliczania błędów lat ubiegłych,
  • przećwiczą prawidłowe ustalanie dochodu podatkowego, przychodów i kosztów uzyskania przychodów, a także rozpoznawanie i stosowanie ulg i zwolnień podatkowych,
  • poznają konsekwencje najnowszych zmian podatkowych, w tym w zakresie ulgi na złe długi, podatku u źródła oraz limitów kosztów podatkowych,
  • nauczą się unikania najczęstszych błędów i optymalnego wykorzystania dostępnych uproszczeń i preferencji w sprawozdawczości i rozliczeniach podatkowych.
Efektem udziału w szkoleniu będzie przygotowanie uczestników do sprawnego i zgodnego z prawem zamknięcia ksiąg rachunkowych i rozliczenia podatkowego za 2025 rok, co pozwoli ograniczyć ryzyko błędów, sankcji oraz ułatwi pracę w okresie sprawozdawczym.
18.11.2025 AKCJA BILANS 2025 – Podatkowe zamknięcie roku w CIT: przychody i koszty podatkowe oraz ich rozliczenie w świetle nowelizacji przepisów:
1. Zasady ustalania momentu powstania przychodów w podatku dochodowym:
a) Przychody rozpoznawane memoriałowo – moment rozpoznania przychodu
b) Przychody rozpoznawane metodą kasową  
2. Pojęcie świadczeń nieodpłatnych oraz częściowo odpłatnych – skutki dla sprzedawcy i kupującego. 
3. Wybrane przypadki przychodów zwolnionych. Zwolnienia przedmiotowe i podmiotowo – przedmiotowe 
4. Dwa źródła przychodów. Przypisywanie przychodów i kosztów do danego  źródła. Zasady
5. Rozliczanie straty. Metoda podstawowa i alternatywna
6. Korekta przychodów
7. Koszty uzyskania przychodów: 

a) Ogólne przesłanki uznania wydatku za koszt podatkowy. Celowość ponoszonych wydatków
b) Dokumentowanie wydatków w kontekście uznania ich za koszty uzyskania przychodów
c) Dzień poniesienia a moment potrącenia wydatku w ciężar kosztów podatkowych
d) Kurs waluty
e) Koszty bezpośrednio związane z przychodami
f) Koszty inne niż bezpośrednio związane  z przychodami
g) Nowe podejście organów do potrącania kosztów pośrednich
h) Przychody zwolnione, przychody z zysków kapitałowych a koszty uzyskania przychodów – zasady przypisywania kosztów do źródła przychodów
i) Rozliczanie kosztów w czasie. Koszty na przełomie roku. Koszty przekraczające rok podatkowy – zmiana podejścia organów podatkowych. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z góry. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z dołu.
j) Koszty pracownicze , w tym imprezy integracyjne
k) PPK 
l) Odszkodowania i kary umowne
m) Koszty finansowania dłużnego
n) Koszty finansowania dłużnego a wydatki na transakcje kapitałowe
o) Składki ZUS w kosztach uzyskania przychodów
p) Zaliczka a koszt podatkowy. Kiedy zaliczka może stanowić koszt uzyskania przychodów? 
q) Wydatki nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów 
r) Wykorzystywanie samochodów osobowych w działalności 
s) Zaniechane inwestycje 
t) Korekta kosztów uzyskania przychodów
u) „Odsetki hipotetyczne” jako koszt uzyskania przychodów
• Dopłaty. Zysk przekazany na kapitał zapasowy.
• Kiedy i na jakich zasadach przysługują dodatkowe koszty uzyskania przychodów?
• Uzasadnienie ekonomiczne.
8. Ograniczenie w kosztach podatkowych wydatków w formie gotówkowej/biała lista/MPP
9. Tzw. „Ulga na złe długi” w podatkach dochodowych
10. Warunki korzystania z obniżonej stawki CIT (9%)
11. Amortyzacja podatkowa – wybrane zagadnienia
12. Podatek od przerzuconych dochodów. 
13. Minimalny podatek dochodowy.  Zasady stosowania. Wyłączenia
14. CIT-ST – nowy termin i nowe zasady
15. Informacje i deklaracje składane po zakończeniu roku
16. Ulgi podatkowe odliczane od podstawy opodatkowania: 

a) Ulga B+R
b) Ulga na robotyzację
c) Ulga na prototyp
d) Ulga na ekspansję
e) Ulga sponsoringowa
17. Darowizny odliczane od podstawy opodatkowania
18. Informacja o strategii podatkowej
19. JPK_CIT:

a) Harmonogram wprowadzania obowiązku przesyłania ksiąg
b) Dane, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe
• Konieczność znaczników identyfikujących konta ksiąg rachunkowych
• Numer identyfikujący fakturę w KSeF
• Dane identyfikacyjne kontrahenta podatnika
• Dane dotyczące nabycia, wytworzenia lub wykreślenia majątku trwałego
• Wykazywanie w księgach różnic między wynikiem podatkowym i bilansowym
c) Przypadki wyłączenia obowiązku uzupełniania ksiąg dla potrzeb przesłania JPK_CIT.

19.11.2025 - Sprawozdanie finansowe wg krajowych i międzynarodowych przepisów bilansowych:
1.Sporządzanie, zatwierdzanie i udostępnianie jednostkowych rocznych sprawozdań finansowych:
a)jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
b)składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
c)kalendarz dla rocznego sprawozdania finansowego,
d)sprawozdanie finansowe,
e)reguły podpisywania rocznego sprawozdania finansowego,
f)badanie rocznego sprawozdania finansowego,
g)zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
h)udostępnianie rocznego sprawozdania finansowego, 
i)przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego, 
j)odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
2.Roczne sprawozdanie finansowe - zasady sporządzania:
a)roczne sprawozdanie finansowe i warunki jego przydatności,
b)podstawy sporządzania sprawozdania finansowego,
c)nadrzędne zasady stosowane przy sporządzaniu sprawozdania finansowego,
d)dane porównawcze i porównywalność.
3.Zmiany w przepisach międzynarodowych - MSSF 18 – Prezentacja i ujawnienia w sprawozdaniach finansowych
4.Bilans:
a)bilans i jego budowa,
b)ogólne zasady wyceny,
c)kategorie cen,
d)rzeczowe aktywa trwałe wg MSR 16 Środki trwałe a KSR 11 Środki trwałe
e)wartości niematerialne
f)należności, inwestycje oraz inne aktywa długoterminowe,
g)aktywa obrotowe,,
h)krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe,
i)kapitał (fundusz) własny,
j)zobowiązania,
k)rezerwy na zobowiązania,
l)zobowiązania,
m)bierne rozliczenia międzyokresowe.
5.Rachunek zysków i strat:
a)ogólna charakterystyka rachunku zysków i strat,
b)przychody wg KSR 15 Przychody ze sprzedaży wyrobów, półproduktów, towarów i materiałów" i porównianie MSSF 15
c)przychody i koszty z działalności podstawowej 
d)pozostałe przychody i koszty operacyjne,
e)przychody i koszty finansowe,
f)zyski i straty nadzwyczajne,
g)wynik finansowy brutto i netto. 
6.Dodatkowe informacje i objaśnienia:
a)objaśnienia do bilansu,
b)objaśnienia do rachunku zysków i strat,
c)poważne zagrożenia dla kontynuacji działalności,
d)inne istotne informacje ułatwiające ocenę jednostki,
7.Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym. 
8.Rachunek przepływów pieniężnych:
a)cel i zakres stosowania standardu,
b)przepływy pieniężne i ich prezentacja,
c)przepływy działalności operacyjnej,
d)przepływy działalności inwestycyjnej,
e)przepływy działalności finansowej,
f)jednostkowy rachunek przepływów pieniężnych. 
9.Odroczony podatek dochodowy.
10.Podstawowe obszary ryzyka związane z „księgowością kreatywną”:
a) przyjęcie polityki rachunkowości, która nie gwarantuje jednolitych metody wyceny na przestrzeni kolejnych lat obrotowych,
b) zmiany wartościach szacunkowych wg MSR 8 oraz PSR,
c) błędy dotyczące lat poprzednich,
d) wydarzenia po dniu bilansowym wg UoR a MSR 10.

 

Michał Kołosowski

Michał Kołosowski rozpoczął swoją karierę zawodową w międzynarodowej firmie audytorskiej, a później zdobywał doświadczenie w jednej z czołowych firm "Wielkiej Czwórki". Jest posiadaczem certyfikatu Diploma in International Financial Reporting, wydanego przez ACCA. Jako Partner w grupie kapitałowej UHY ECA, która jest częścią międzynarodowej sieci niezależnych firm audytorskich i konsultingowych, posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, analizach finansowych typu due diligence, przekształcaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF oraz US GAAP. Specjalizuje się w obsłudze spółek z branży nieruchomości i real estate oraz funduszy inwestycyjnych zamkniętych. Jest autorem licznych artykułów i cenionym wykładowcą w dziedzinie rachunkowości, a także współautorem publikacji dotyczących międzynarodowych standardów rachunkowości.


Anna Kiersnowska - Drzewiecka


Dyrektor działu podatków bezpośrednich w międzynarodowej spółce doradczej. Prawnik, doradca podatkowy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Wieloletni współpracownik podmiotów trudniących się doradztwem podatkowym.  Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów podatkowych i w reprezentowaniu podatników w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Uczestniczyła w procesach restrukturyzacyjnych dużych przedsiębiorstw. Brała udział w pracach legislacyjnych z zakresu prawa podatkowego. Bieżąca aktywność, to sporządzanie opinii i udzielanie konsultacji podatkowych oraz tworzenie i opiniowanie pod względem podatkowym umów, dokumentów wewnętrznych, procedur, instrukcji i polityki podatkowej kluczowych klientów. Sprawuje nadzór merytoryczny nad opiniami i raportami podatkowymi. Zajmuje się oceną skutków podatkowych z punktu widzenia  obowiązków w obszarze schematów podatkowych. Autorka licznych artykułów i publikacji książkowych o tematyce podatkowej. Doświadczony wykładowca. Prowadzi szkolenia z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych oraz osób fizycznych, Ordynacji podatkowej, w tym: przepisów o schematach podatkowych, zarówno dla grup o ścisłej specjalizacji, jak też dla grona przedsiębiorców z wielu branż. Codzienna praktyka doradcy podatkowego sprawia, że poruszane na szkoleniach problemy są aktualne i poparte przykładami  z praktyki.
 


Koszty udziału w szkoleniu:

1 490 zł+ 23% VAT - koszt udziału jednej  osoby
   760 zł+ 23% VAT - koszt udziału jednej osoby w wybranym dniu szkolenia

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, lunch oraz serwis kawowy, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO w wersji elektronicznej.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
18.11.2025 - 19.11.2025 Gdańsk 4950425 1490.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Akcja Bilans. Bilansowe i podatkowe zamknięcie roku 2025

Termin: 18.11.2025 - 19.11.2025
Cena: 1490.00 +VAT
Miejsce: Gdańsk

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest kompleksowe przygotowanie uczestników do prawidłowego zamknięcia roku obrotowego 2025 - zarówno w aspekcie bilansowym, jak i podatkowym - z uwzględnieniem najnowszych zmian w ustawie o rachunkowości, krajowych standardach rachunkowości oraz w przepisach podatkowych.

Podczas szkolenia uczestnicy:
  • zapoznają się z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi sporządzania sprawozdań finansowych, w tym z nowymi zasadami uproszczeń, obowiązkami e-sprawozdawczymi i strukturami logicznymi JPK,
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie inwentaryzacji, wyceny aktywów i pasywów, ujmowania zdarzeń po dniu bilansowym oraz rozliczania błędów lat ubiegłych,
  • przećwiczą prawidłowe ustalanie dochodu podatkowego, przychodów i kosztów uzyskania przychodów, a także rozpoznawanie i stosowanie ulg i zwolnień podatkowych,
  • poznają konsekwencje najnowszych zmian podatkowych, w tym w zakresie ulgi na złe długi, podatku u źródła oraz limitów kosztów podatkowych,
  • nauczą się unikania najczęstszych błędów i optymalnego wykorzystania dostępnych uproszczeń i preferencji w sprawozdawczości i rozliczeniach podatkowych.
Efektem udziału w szkoleniu będzie przygotowanie uczestników do sprawnego i zgodnego z prawem zamknięcia ksiąg rachunkowych i rozliczenia podatkowego za 2025 rok, co pozwoli ograniczyć ryzyko błędów, sankcji oraz ułatwi pracę w okresie sprawozdawczym.

Program

18.11.2025 AKCJA BILANS 2025 – Podatkowe zamknięcie roku w CIT: przychody i koszty podatkowe oraz ich rozliczenie w świetle nowelizacji przepisów:
1. Zasady ustalania momentu powstania przychodów w podatku dochodowym:
a) Przychody rozpoznawane memoriałowo – moment rozpoznania przychodu
b) Przychody rozpoznawane metodą kasową  
2. Pojęcie świadczeń nieodpłatnych oraz częściowo odpłatnych – skutki dla sprzedawcy i kupującego. 
3. Wybrane przypadki przychodów zwolnionych. Zwolnienia przedmiotowe i podmiotowo – przedmiotowe 
4. Dwa źródła przychodów. Przypisywanie przychodów i kosztów do danego  źródła. Zasady
5. Rozliczanie straty. Metoda podstawowa i alternatywna
6. Korekta przychodów
7. Koszty uzyskania przychodów: 

a) Ogólne przesłanki uznania wydatku za koszt podatkowy. Celowość ponoszonych wydatków
b) Dokumentowanie wydatków w kontekście uznania ich za koszty uzyskania przychodów
c) Dzień poniesienia a moment potrącenia wydatku w ciężar kosztów podatkowych
d) Kurs waluty
e) Koszty bezpośrednio związane z przychodami
f) Koszty inne niż bezpośrednio związane  z przychodami
g) Nowe podejście organów do potrącania kosztów pośrednich
h) Przychody zwolnione, przychody z zysków kapitałowych a koszty uzyskania przychodów – zasady przypisywania kosztów do źródła przychodów
i) Rozliczanie kosztów w czasie. Koszty na przełomie roku. Koszty przekraczające rok podatkowy – zmiana podejścia organów podatkowych. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z góry. Koszty przekraczające rok podatkowy poniesione z dołu.
j) Koszty pracownicze , w tym imprezy integracyjne
k) PPK 
l) Odszkodowania i kary umowne
m) Koszty finansowania dłużnego
n) Koszty finansowania dłużnego a wydatki na transakcje kapitałowe
o) Składki ZUS w kosztach uzyskania przychodów
p) Zaliczka a koszt podatkowy. Kiedy zaliczka może stanowić koszt uzyskania przychodów? 
q) Wydatki nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów 
r) Wykorzystywanie samochodów osobowych w działalności 
s) Zaniechane inwestycje 
t) Korekta kosztów uzyskania przychodów
u) „Odsetki hipotetyczne” jako koszt uzyskania przychodów
• Dopłaty. Zysk przekazany na kapitał zapasowy.
• Kiedy i na jakich zasadach przysługują dodatkowe koszty uzyskania przychodów?
• Uzasadnienie ekonomiczne.
8. Ograniczenie w kosztach podatkowych wydatków w formie gotówkowej/biała lista/MPP
9. Tzw. „Ulga na złe długi” w podatkach dochodowych
10. Warunki korzystania z obniżonej stawki CIT (9%)
11. Amortyzacja podatkowa – wybrane zagadnienia
12. Podatek od przerzuconych dochodów. 
13. Minimalny podatek dochodowy.  Zasady stosowania. Wyłączenia
14. CIT-ST – nowy termin i nowe zasady
15. Informacje i deklaracje składane po zakończeniu roku
16. Ulgi podatkowe odliczane od podstawy opodatkowania: 

a) Ulga B+R
b) Ulga na robotyzację
c) Ulga na prototyp
d) Ulga na ekspansję
e) Ulga sponsoringowa
17. Darowizny odliczane od podstawy opodatkowania
18. Informacja o strategii podatkowej
19. JPK_CIT:

a) Harmonogram wprowadzania obowiązku przesyłania ksiąg
b) Dane, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe
• Konieczność znaczników identyfikujących konta ksiąg rachunkowych
• Numer identyfikujący fakturę w KSeF
• Dane identyfikacyjne kontrahenta podatnika
• Dane dotyczące nabycia, wytworzenia lub wykreślenia majątku trwałego
• Wykazywanie w księgach różnic między wynikiem podatkowym i bilansowym
c) Przypadki wyłączenia obowiązku uzupełniania ksiąg dla potrzeb przesłania JPK_CIT.

19.11.2025 - Sprawozdanie finansowe wg krajowych i międzynarodowych przepisów bilansowych:
1.Sporządzanie, zatwierdzanie i udostępnianie jednostkowych rocznych sprawozdań finansowych:
a)jednostki objęte postanowieniami ustawy w pełnym i niepełnym zakresie,
b)składniki i reguły sporządzania rocznego sprawozdania finansowego,
c)kalendarz dla rocznego sprawozdania finansowego,
d)sprawozdanie finansowe,
e)reguły podpisywania rocznego sprawozdania finansowego,
f)badanie rocznego sprawozdania finansowego,
g)zatwierdzanie rocznego sprawozdania finansowego,
h)udostępnianie rocznego sprawozdania finansowego, 
i)przechowywanie rocznego sprawozdania finansowego, 
j)odpowiedzialność za roczne sprawozdanie finansowe .
2.Roczne sprawozdanie finansowe - zasady sporządzania:
a)roczne sprawozdanie finansowe i warunki jego przydatności,
b)podstawy sporządzania sprawozdania finansowego,
c)nadrzędne zasady stosowane przy sporządzaniu sprawozdania finansowego,
d)dane porównawcze i porównywalność.
3.Zmiany w przepisach międzynarodowych - MSSF 18 – Prezentacja i ujawnienia w sprawozdaniach finansowych
4.Bilans:
a)bilans i jego budowa,
b)ogólne zasady wyceny,
c)kategorie cen,
d)rzeczowe aktywa trwałe wg MSR 16 Środki trwałe a KSR 11 Środki trwałe
e)wartości niematerialne
f)należności, inwestycje oraz inne aktywa długoterminowe,
g)aktywa obrotowe,,
h)krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe,
i)kapitał (fundusz) własny,
j)zobowiązania,
k)rezerwy na zobowiązania,
l)zobowiązania,
m)bierne rozliczenia międzyokresowe.
5.Rachunek zysków i strat:
a)ogólna charakterystyka rachunku zysków i strat,
b)przychody wg KSR 15 Przychody ze sprzedaży wyrobów, półproduktów, towarów i materiałów" i porównianie MSSF 15
c)przychody i koszty z działalności podstawowej 
d)pozostałe przychody i koszty operacyjne,
e)przychody i koszty finansowe,
f)zyski i straty nadzwyczajne,
g)wynik finansowy brutto i netto. 
6.Dodatkowe informacje i objaśnienia:
a)objaśnienia do bilansu,
b)objaśnienia do rachunku zysków i strat,
c)poważne zagrożenia dla kontynuacji działalności,
d)inne istotne informacje ułatwiające ocenę jednostki,
7.Zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym. 
8.Rachunek przepływów pieniężnych:
a)cel i zakres stosowania standardu,
b)przepływy pieniężne i ich prezentacja,
c)przepływy działalności operacyjnej,
d)przepływy działalności inwestycyjnej,
e)przepływy działalności finansowej,
f)jednostkowy rachunek przepływów pieniężnych. 
9.Odroczony podatek dochodowy.
10.Podstawowe obszary ryzyka związane z „księgowością kreatywną”:
a) przyjęcie polityki rachunkowości, która nie gwarantuje jednolitych metody wyceny na przestrzeni kolejnych lat obrotowych,
b) zmiany wartościach szacunkowych wg MSR 8 oraz PSR,
c) błędy dotyczące lat poprzednich,
d) wydarzenia po dniu bilansowym wg UoR a MSR 10.

 

Prowadzący

Michał Kołosowski

Michał Kołosowski rozpoczął swoją karierę zawodową w międzynarodowej firmie audytorskiej, a później zdobywał doświadczenie w jednej z czołowych firm "Wielkiej Czwórki". Jest posiadaczem certyfikatu Diploma in International Financial Reporting, wydanego przez ACCA. Jako Partner w grupie kapitałowej UHY ECA, która jest częścią międzynarodowej sieci niezależnych firm audytorskich i konsultingowych, posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, analizach finansowych typu due diligence, przekształcaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF oraz US GAAP. Specjalizuje się w obsłudze spółek z branży nieruchomości i real estate oraz funduszy inwestycyjnych zamkniętych. Jest autorem licznych artykułów i cenionym wykładowcą w dziedzinie rachunkowości, a także współautorem publikacji dotyczących międzynarodowych standardów rachunkowości.



Anna Kiersnowska - Drzewiecka


Dyrektor działu podatków bezpośrednich w międzynarodowej spółce doradczej. Prawnik, doradca podatkowy, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Wieloletni współpracownik podmiotów trudniących się doradztwem podatkowym.  Posiada bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów podatkowych i w reprezentowaniu podatników w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Uczestniczyła w procesach restrukturyzacyjnych dużych przedsiębiorstw. Brała udział w pracach legislacyjnych z zakresu prawa podatkowego. Bieżąca aktywność, to sporządzanie opinii i udzielanie konsultacji podatkowych oraz tworzenie i opiniowanie pod względem podatkowym umów, dokumentów wewnętrznych, procedur, instrukcji i polityki podatkowej kluczowych klientów. Sprawuje nadzór merytoryczny nad opiniami i raportami podatkowymi. Zajmuje się oceną skutków podatkowych z punktu widzenia  obowiązków w obszarze schematów podatkowych. Autorka licznych artykułów i publikacji książkowych o tematyce podatkowej. Doświadczony wykładowca. Prowadzi szkolenia z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych oraz osób fizycznych, Ordynacji podatkowej, w tym: przepisów o schematach podatkowych, zarówno dla grup o ścisłej specjalizacji, jak też dla grona przedsiębiorców z wielu branż. Codzienna praktyka doradcy podatkowego sprawia, że poruszane na szkoleniach problemy są aktualne i poparte przykładami  z praktyki.
 



Informacje dodatkowe

Koszty udziału w szkoleniu:

1 490 zł+ 23% VAT - koszt udziału jednej  osoby
   760 zł+ 23% VAT - koszt udziału jednej osoby w wybranym dniu szkolenia

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, lunch oraz serwis kawowy, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO w wersji elektronicznej.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.