Powered by Smartsupp
Skip to main content

KURS FINANSÓW PUBLICZNYCH I RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ – ZMIANY PRZEPISÓW 2025/2026

Termin: 13.11.2025 - 18.11.2025
Cena: 1700.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

 
 
Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji osób zajmujących się finansami, budżetem, księgowością, sprawozdawczością oraz systemami informatycznymi, w zakresie prawidłowego stosowania podstawowych praw i reguł obowiązujących w finansach publicznych, w klasyfikacji budżetowej, w rachunkowości budżetowej oraz w sprawozdawczości budżetowej i finansowej w Polsce  w roku 2025/2026.
 
Aby zrozumieć system finansów publicznych w Polsce i zmiany przepisów dot. klasyfikacji budżetowej, sposobu księgowania trzeba zrozumieć budżet oraz zasady rachunkowości i sprawozdawczości jednostek państwowych i samorządowych. Jednych i drugich. I wtedy cały polski system finansów publicznych, sposób księgowania oraz zakres danych prezentowanych w sprawozdawczości z uwzględnieniem prawa krajowego i unijnego nabierze sensu.
 
Kurs dla wszystkich osób zainteresowanych finansami, budżetem, księgowością, sprawozdawczością budżetową i finansową państwowych i samorządowych jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, jednostek obsługujących dysponenta państwowego funduszu celowego, jednostek obsługujących wydzielone rachunki dochodów własnych oświaty oraz dla wszystkich osób zainteresowanych finansami, budżetem, księgowością, sprawozdawczością budżetową i finansową gmin, powiatów, województw i ich związków.
 
Kurs obejmuje 4 dni intensywnych zajęć.
  1. Podstawy prawne systemu finansów publicznych w Polsce oraz zmiany prawa UE, w tym zmiany dyrektywy ws. ram budżetowych i rozporządzenie ESA2010, zmiany ustawy o finansach publicznych, zmiany klasyfikacji dot. opłat pobieranych przez szkoły, przedszkola, żłobki, zmiany zasad gospodarowania środkami państwowych funduszy celowych, wagi potrzeb rozwojowych i inne nowości.
  2. Ustawa budżetowa jako podstawa działalności państwa, a uchwała budżetowa jako podstawa działalności jednostki samorządu terytorialnego - zakres budżetu państwa i budżetu środków europejskich, a zakres budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz problem z środkami państwowych funduszy celowych finansujących zadania gmin, powiatów, województw w świetle zmian przepisów 2025/2026.
  3. Specyfika funkcjonowania środków Banku Gospodarstwa Krajowego w państwowych jednostkach budżetowych i odmienne zasady gospodarowania obowiązujące w jednostkach samorządowych - Fundusz Przeciwdziałania Covid-19, Fundusz Pomocy Ukrainie i inne fundusze zarządzane przez BGK.
  4. Specyfika systemu rachunkowości budżetowej obowiązująca w roku 2025/2026 - zasady podziału ksiąg rachunkowych na księgi organu budżetowego (finansowego), księgi organu podatkowego (jednostki samorządu terytorialnego i oddzielnie KAS), księgi jednostki wykonującej budżet, tj. państwowej jednostki budżetowej (w tym jednostki dysponującej WRD z art. 11a UoFP i jednostki obsługującej dysponenta PFC), księgi samorządowej jednostki budżetowej  (w tym jednostki dysponującej WRD z art. 223 UoFP) oraz księgi samorządowego zakładu budżetowego.
  5. Nadrzędne i szczególne zasady rachunkowości budżetowej obowiązujące w roku 2025/2025 w poszczególnych jednostkach sektora finansów publicznych oraz zasady wyceny aktywów i pasywów – zasady prawidłowej księgowości budżetowej 2025/2026.
  6. Jednostki budżetowe - ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetowych, należności i zobowiązań budżetowych oraz przychodów i kosztów w państwowej i w samorządowej jednostce budżetowej.
  7. Państwowe fundusze celowe - ewidencja księgowa dochodów i wydatków oraz przychodów i kosztów funduszu celowego w jednostce budżetowej obsługującej dysponenta państwowego funduszu celowego oraz w jednostkach realizujących zadania i programy np. AOON, OW, FP, KFS, PFRON.
  8. Zadania zlecone realizowane w gminach, powiatach, województwach - ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetowych, należności i zobowiązań oraz przychodów i kosztów w jednostce budżetowej wykonującej zadania zlecone (fundusz alimentacyjny, nieruchomości Skarbu Państwa w powiecie itp.).
  9. Wydzielone rachunki dochodów własnych - ewidencja księgowa dochodów i wydatków rachunku dochodów własnych oświaty, należności i zobowiązań rachunku dochodów własnych oświaty oraz przychodów i kosztów w jednostce budżetowej oświaty wykonującej wyodrębniony plan finansowy WRD działającego odpowiednio na podstawie art. 11a lub 223 ustawy o finansach publicznych.
  10. Samorządowe zakłady budżetowe - ewidencja księgowa dochodów i wydatków, należności i zobowiązań budżetowych oraz przychodów i kosztów w samorządowym zakładzie budżetowym.
  11. Pozostałe jednostki sektora finansów publicznych - ewidencja księgowa dochodów i wydatków, należności i zobowiązań budżetowych oraz przychodów i kosztów w AW, IGB, POP, IK i innych sporządzających sprawozdanie w podwójnym układzie.
  12. Aktywa obrotowe – darowizny, zakupy, zużycie materiałów i towarów, zakres zastosowania klasyfikacji budżetowej do finansowania rzeczowych aktywów obrotowych.
  13. Aktywa trwałe – wartości niematerialne i prawne, środki trwałe w budowie (inwestycje), środki trwałe, zasady tworzenia obiektów inwentarzowych, klasyfikowanie środków trwałych, darowizny, nabycie, wytworzenie, remont, modernizacja i ulepszenie, likwidacja, zasady dokonywania odpisów umorzeniowych, zwiększenie do 10 tys. wartości jednorazowo amortyzowanych środków trwałych, zakres zastosowania klasyfikacji budżetowej do finansowania inwestycji i środków trwałych oraz definicja nakładów brutto na środki trwałe w ESA 2010.
  14. Podatek VAT w państwowych jednostkach budżetowych – wynikająca z szczególnych zasad dot. wykonywania budżetu państwa metoda księgowania zrealizowanego w dochodach podatku VAT.
  15. Centralizacja rozliczeń w VAT jednostek samorządu terytorialnego – odmienne niż w państwowych jednostkach budżetowych zasady księgowania dochodów i wydatków budżetowych z podatkiem VAT, w tym w zakresie mechanizmu podzielonej płatności.
  16. Zaangażowanie - ewidencja księgowa planu finansowego i zaangażowania budżetu w państwowej i samorządowej jednostce budżetowej.
  17. Ewidencja księgowa wyniku finansowego państwowej i samorządowej jednostki budżetowej oraz samorządowego zakładu budżetowego i jego ustalenie za dany rok – wynik finansowy a wynik wykonania budżetu za rok 2025.
  18. Obowiązki sprawozdawcze jednostek sektora finansów publicznych za poszczególne okresy sprawozdawcze 2025/2026 roku w świetle nowego rozporządzenia Ministra Finansów – rodzaje i typy sprawozdań budżetowych i finansowych, wykaz terminów sprawozdawczych, identyfikacja podmiotu sprawozdawczego w systemie REGON na sprawozdaniu typu „RB” a zastosowanie numeru NIP na dokumentach źródłowych.
  19. Sprawozdawczość typu „RB” w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich – specyfika sprawozdań sporządzanych w układzie „kasowym” i „memoriałowym”.
  20. Sprawozdawczość typu „RB” w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego – nowy obieg sprawozdań bezpośrednio do GUS i zasady sporządzania sprawozdań typu „RB” obowiązujące w gminach, powiatach, województwach.
  21. Sprawozdawczość typu „RB” w zakresie operacji finansowych oraz specyfika sprawozdawczości z operacji finansowych dla sprawozdań: RB-Z i RB-N oraz RB-ZN.
  22. Elementy składowe sprawozdania finansowego, a zasady sporządzania jednostkowego sprawozdania finansowego przez państwową i samorządową jednostkę budżetową (z uwzględnieniem środków PFC i WRD) oraz samorządowy zakład budżetowy za rok 2025.
  23. Powiązanie sprawozdawczości budżetowej typu „RB” ze sprawozdawczością finansową – analiza zgodności danych i przykłady nieprawidłowości występujących w praktyce.
  24. Odpowiedzi na pytania – wpływ nowych przepisów na praktykę 2025/2026.
 

Tomasz Wojtania

Doświadczony wykładowca z 20 letnią praktyką, specjalista od trudnych tematów, niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. W latach 1993-2001 pracownik naukowy Katedry Rachunkowości Instytutu Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Stały współpracownik niektórych firm szkoleniowych. Autor setek publikacji i materiałów szkoleniowych, autor podręcznika "Podstawy rachunkowości budżetowej". Współautor raportu Banku Światowego "Porównanie polskich przepisów rachunkowości sektora publicznego z międzynarodowymi standardami rachunkowości sektora publicznego (MSRSP)". Autor projektu stanowiska dla Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie ujęcia, wyceny i prezentacji prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz gruntów oddanych w wieczyste użytkowanie. Jako wykładowca pracował m.in. dla Najwyższej Izby Kontroli, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Sądów, Prokuratur, Urzędów Wojewódzkich, Izb i Urzędów Skarbowych, Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowych Inspektoratów Weterynarii, GDDKIA, Urzędów Pracy, Urzędów Gmin i Miast, Starostw Powiatowych, Urzędów Marszałkowskich oraz podległych im jednostek oświaty, pomocy społecznej, geodezji i innych, w tym jednostek pełniących rolę Instytucji oraz beneficjentów środków unijnych. Ponadto pracował dla agencji rządowych: ARIMR, ANR, ARR, ARM i innych jednostek sektora finansów publicznych np.:WFOŚIGW. Pracował również w Programie Partnerstwo dla Samorządu Terytorialnego LGPP oraz w KPRM w zespole Prof. T. Lubińskiej zajmując się tam tematyką budżetu zadaniowego. Przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie. Współpracownik i działacz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Konsultant Banku Światowego nr 479364. Wykładowca w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Lecha Kaczyńskiego.





Cena kursu: 
1700 zł + 23% VAT - za jedną osobę

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Terminy zajęć: 13014 i 17-18 listopada   Godziny szkolenia : 09:00 - 14:00

Kurs obejmuje 4 dni intensywnych zajęć.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
13.11.2025 - 18.11.2025 Transmisja ONLINE 4960725 1700.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

KURS FINANSÓW PUBLICZNYCH I RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ – ZMIANY PRZEPISÓW 2025/2026

Termin: 13.11.2025 - 18.11.2025
Cena: 1700.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

 
 
Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji osób zajmujących się finansami, budżetem, księgowością, sprawozdawczością oraz systemami informatycznymi, w zakresie prawidłowego stosowania podstawowych praw i reguł obowiązujących w finansach publicznych, w klasyfikacji budżetowej, w rachunkowości budżetowej oraz w sprawozdawczości budżetowej i finansowej w Polsce  w roku 2025/2026.
 
Aby zrozumieć system finansów publicznych w Polsce i zmiany przepisów dot. klasyfikacji budżetowej, sposobu księgowania trzeba zrozumieć budżet oraz zasady rachunkowości i sprawozdawczości jednostek państwowych i samorządowych. Jednych i drugich. I wtedy cały polski system finansów publicznych, sposób księgowania oraz zakres danych prezentowanych w sprawozdawczości z uwzględnieniem prawa krajowego i unijnego nabierze sensu.
 
Kurs dla wszystkich osób zainteresowanych finansami, budżetem, księgowością, sprawozdawczością budżetową i finansową państwowych i samorządowych jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, jednostek obsługujących dysponenta państwowego funduszu celowego, jednostek obsługujących wydzielone rachunki dochodów własnych oświaty oraz dla wszystkich osób zainteresowanych finansami, budżetem, księgowością, sprawozdawczością budżetową i finansową gmin, powiatów, województw i ich związków.
 
Kurs obejmuje 4 dni intensywnych zajęć.

Program

  1. Podstawy prawne systemu finansów publicznych w Polsce oraz zmiany prawa UE, w tym zmiany dyrektywy ws. ram budżetowych i rozporządzenie ESA2010, zmiany ustawy o finansach publicznych, zmiany klasyfikacji dot. opłat pobieranych przez szkoły, przedszkola, żłobki, zmiany zasad gospodarowania środkami państwowych funduszy celowych, wagi potrzeb rozwojowych i inne nowości.
  2. Ustawa budżetowa jako podstawa działalności państwa, a uchwała budżetowa jako podstawa działalności jednostki samorządu terytorialnego - zakres budżetu państwa i budżetu środków europejskich, a zakres budżetu jednostki samorządu terytorialnego oraz problem z środkami państwowych funduszy celowych finansujących zadania gmin, powiatów, województw w świetle zmian przepisów 2025/2026.
  3. Specyfika funkcjonowania środków Banku Gospodarstwa Krajowego w państwowych jednostkach budżetowych i odmienne zasady gospodarowania obowiązujące w jednostkach samorządowych - Fundusz Przeciwdziałania Covid-19, Fundusz Pomocy Ukrainie i inne fundusze zarządzane przez BGK.
  4. Specyfika systemu rachunkowości budżetowej obowiązująca w roku 2025/2026 - zasady podziału ksiąg rachunkowych na księgi organu budżetowego (finansowego), księgi organu podatkowego (jednostki samorządu terytorialnego i oddzielnie KAS), księgi jednostki wykonującej budżet, tj. państwowej jednostki budżetowej (w tym jednostki dysponującej WRD z art. 11a UoFP i jednostki obsługującej dysponenta PFC), księgi samorządowej jednostki budżetowej  (w tym jednostki dysponującej WRD z art. 223 UoFP) oraz księgi samorządowego zakładu budżetowego.
  5. Nadrzędne i szczególne zasady rachunkowości budżetowej obowiązujące w roku 2025/2025 w poszczególnych jednostkach sektora finansów publicznych oraz zasady wyceny aktywów i pasywów – zasady prawidłowej księgowości budżetowej 2025/2026.
  6. Jednostki budżetowe - ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetowych, należności i zobowiązań budżetowych oraz przychodów i kosztów w państwowej i w samorządowej jednostce budżetowej.
  7. Państwowe fundusze celowe - ewidencja księgowa dochodów i wydatków oraz przychodów i kosztów funduszu celowego w jednostce budżetowej obsługującej dysponenta państwowego funduszu celowego oraz w jednostkach realizujących zadania i programy np. AOON, OW, FP, KFS, PFRON.
  8. Zadania zlecone realizowane w gminach, powiatach, województwach - ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetowych, należności i zobowiązań oraz przychodów i kosztów w jednostce budżetowej wykonującej zadania zlecone (fundusz alimentacyjny, nieruchomości Skarbu Państwa w powiecie itp.).
  9. Wydzielone rachunki dochodów własnych - ewidencja księgowa dochodów i wydatków rachunku dochodów własnych oświaty, należności i zobowiązań rachunku dochodów własnych oświaty oraz przychodów i kosztów w jednostce budżetowej oświaty wykonującej wyodrębniony plan finansowy WRD działającego odpowiednio na podstawie art. 11a lub 223 ustawy o finansach publicznych.
  10. Samorządowe zakłady budżetowe - ewidencja księgowa dochodów i wydatków, należności i zobowiązań budżetowych oraz przychodów i kosztów w samorządowym zakładzie budżetowym.
  11. Pozostałe jednostki sektora finansów publicznych - ewidencja księgowa dochodów i wydatków, należności i zobowiązań budżetowych oraz przychodów i kosztów w AW, IGB, POP, IK i innych sporządzających sprawozdanie w podwójnym układzie.
  12. Aktywa obrotowe – darowizny, zakupy, zużycie materiałów i towarów, zakres zastosowania klasyfikacji budżetowej do finansowania rzeczowych aktywów obrotowych.
  13. Aktywa trwałe – wartości niematerialne i prawne, środki trwałe w budowie (inwestycje), środki trwałe, zasady tworzenia obiektów inwentarzowych, klasyfikowanie środków trwałych, darowizny, nabycie, wytworzenie, remont, modernizacja i ulepszenie, likwidacja, zasady dokonywania odpisów umorzeniowych, zwiększenie do 10 tys. wartości jednorazowo amortyzowanych środków trwałych, zakres zastosowania klasyfikacji budżetowej do finansowania inwestycji i środków trwałych oraz definicja nakładów brutto na środki trwałe w ESA 2010.
  14. Podatek VAT w państwowych jednostkach budżetowych – wynikająca z szczególnych zasad dot. wykonywania budżetu państwa metoda księgowania zrealizowanego w dochodach podatku VAT.
  15. Centralizacja rozliczeń w VAT jednostek samorządu terytorialnego – odmienne niż w państwowych jednostkach budżetowych zasady księgowania dochodów i wydatków budżetowych z podatkiem VAT, w tym w zakresie mechanizmu podzielonej płatności.
  16. Zaangażowanie - ewidencja księgowa planu finansowego i zaangażowania budżetu w państwowej i samorządowej jednostce budżetowej.
  17. Ewidencja księgowa wyniku finansowego państwowej i samorządowej jednostki budżetowej oraz samorządowego zakładu budżetowego i jego ustalenie za dany rok – wynik finansowy a wynik wykonania budżetu za rok 2025.
  18. Obowiązki sprawozdawcze jednostek sektora finansów publicznych za poszczególne okresy sprawozdawcze 2025/2026 roku w świetle nowego rozporządzenia Ministra Finansów – rodzaje i typy sprawozdań budżetowych i finansowych, wykaz terminów sprawozdawczych, identyfikacja podmiotu sprawozdawczego w systemie REGON na sprawozdaniu typu „RB” a zastosowanie numeru NIP na dokumentach źródłowych.
  19. Sprawozdawczość typu „RB” w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich – specyfika sprawozdań sporządzanych w układzie „kasowym” i „memoriałowym”.
  20. Sprawozdawczość typu „RB” w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego – nowy obieg sprawozdań bezpośrednio do GUS i zasady sporządzania sprawozdań typu „RB” obowiązujące w gminach, powiatach, województwach.
  21. Sprawozdawczość typu „RB” w zakresie operacji finansowych oraz specyfika sprawozdawczości z operacji finansowych dla sprawozdań: RB-Z i RB-N oraz RB-ZN.
  22. Elementy składowe sprawozdania finansowego, a zasady sporządzania jednostkowego sprawozdania finansowego przez państwową i samorządową jednostkę budżetową (z uwzględnieniem środków PFC i WRD) oraz samorządowy zakład budżetowy za rok 2025.
  23. Powiązanie sprawozdawczości budżetowej typu „RB” ze sprawozdawczością finansową – analiza zgodności danych i przykłady nieprawidłowości występujących w praktyce.
  24. Odpowiedzi na pytania – wpływ nowych przepisów na praktykę 2025/2026.
 

Prowadzący

Tomasz Wojtania

Doświadczony wykładowca z 20 letnią praktyką, specjalista od trudnych tematów, niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. W latach 1993-2001 pracownik naukowy Katedry Rachunkowości Instytutu Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Stały współpracownik niektórych firm szkoleniowych. Autor setek publikacji i materiałów szkoleniowych, autor podręcznika "Podstawy rachunkowości budżetowej". Współautor raportu Banku Światowego "Porównanie polskich przepisów rachunkowości sektora publicznego z międzynarodowymi standardami rachunkowości sektora publicznego (MSRSP)". Autor projektu stanowiska dla Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie ujęcia, wyceny i prezentacji prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz gruntów oddanych w wieczyste użytkowanie. Jako wykładowca pracował m.in. dla Najwyższej Izby Kontroli, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Sądów, Prokuratur, Urzędów Wojewódzkich, Izb i Urzędów Skarbowych, Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowych Inspektoratów Weterynarii, GDDKIA, Urzędów Pracy, Urzędów Gmin i Miast, Starostw Powiatowych, Urzędów Marszałkowskich oraz podległych im jednostek oświaty, pomocy społecznej, geodezji i innych, w tym jednostek pełniących rolę Instytucji oraz beneficjentów środków unijnych. Ponadto pracował dla agencji rządowych: ARIMR, ANR, ARR, ARM i innych jednostek sektora finansów publicznych np.:WFOŚIGW. Pracował również w Programie Partnerstwo dla Samorządu Terytorialnego LGPP oraz w KPRM w zespole Prof. T. Lubińskiej zajmując się tam tematyką budżetu zadaniowego. Przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie. Współpracownik i działacz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Konsultant Banku Światowego nr 479364. Wykładowca w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Lecha Kaczyńskiego.



Informacje dodatkowe




Cena kursu: 
1700 zł + 23% VAT - za jedną osobę

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Terminy zajęć: 13014 i 17-18 listopada   Godziny szkolenia : 09:00 - 14:00

Kurs obejmuje 4 dni intensywnych zajęć.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w szkoleniu
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.