ChatGPT, narzędzia AI, automatyzacja i bezpieczne używanie sztucznej inteligencji w pracy biurowej.
Termin: 10.12.2025 - 10.12.2025
Cena: 690.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Cel szkolenia
ChatGPT, narzędzia AI, automatyzacja i bezpieczne używanie sztucznej inteligencji w pracy biurowej to szkolenie online, na którym dowiesz się jak wykorzystywać AI i automatyzację w pracy biurowej w praktyce, między innymi do wyszukiwania informacji, tłumaczeń językowych, zarządzania dokumentami, szybszego tworzenia tekstów, automatyzacji procesów biurowych, analizy dokumentów czy komunikacji i obsługi korespondencji.
Poruszymy też tematykę bezpieczeństwa danych oraz aspektów prawnych związanych z pracą ze sztuczną inteligencją.
W trakcie szkolenia będzie możliwość zadawania pytań, a bezpośrednio
po szkoleniu otrzymasz dodatkowe materiały i szablony promptów, gotowe do wykorzystania.
Korzyści z udziału w szkoleniu:- Poznanie narzędzi AI i praktycznych możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji
- Zdobycie umiejętności wdrażania rozwiązań opartych na AI i automatyzacji w codziennej pracy
- Zdobycie wiedzy o tym, jak z pomocą narzędzi AI zautomatyzować analizę dokumentów, przygotowywać raporty, wyszukiwać informacje, szybciej tworzyć dokumenty i pisać e-maile, a także usprawniać komunikację z klientami
- Poznanie zasad promptowania i skutecznego korzystania z zagranicznych (m.in. ChatGPT, Gemini) oraz polskich (Bielik, PLLuM) dużych modeli językowych
- Poznanie zasad bezpiecznej i legalnej pracy ze sztuczną inteligencją i danymi w kontekście RODO i AI Act
Dla kogo jest to szkolenie?- Dla osób wykonujących pracę biurową, które chcą zwiększyć swoją efektywność i zautomatyzować swoją pracę
- Dla osób, które chcą w przystępny sposób dowiedzieć się, jak bezpiecznie i legalnie korzystać z narzędzi AI w praktyce
- Dla wszystkich, którzy chcą zachować konkurencyjność na rynku pracy i być na bieżąco z trendami
Program
1. Sztuczna inteligencja w pracy biurowej – zastosowania, przykłady i trendy:- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji. Wyzwania i szanse związane z rozwojem AI
- Trendy, raporty i prognozy dotyczące wykorzystania AI w pracy biurowej i przyszłości rynku pracy
- Główne obszary zastosowań AI w pracy biurowej. Przykłady rozwiązań w pracy biurowej związanych z AI
2. Narzędzia AI dla w pracy biurowej – praktyczne zastosowania:- Jak zacząć pracować z narzędziami AI i wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy efektywności pracy?
- Przegląd i omówienie funkcjonalności kilkunastu najważniejszych narzędzi AI przydatnych w pracy biurowej
- W jaki sposób korzystać ze sztucznej inteligencji i automatyzacji w codziennej pracy? Przykłady i pomysły
3. Jak skutecznie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych?- Podstawy – Wstęp do dużych modeli językowych – czym tak naprawdę są duże modele językowe (LLM), wyjaśnienie najważniejszych terminów
- Jak efektywnie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych (LLM)? Podstawy prompt engineeringu, metody i techniki inżynierii promptów, łączenie narzędzi AI
- Porównanie możliwości i omówienie funkcjonalności najważniejszych obecnie narzędzi opartych na dużych modelach językowych (ChatGPT, Perplexity, Claude, NotebookLM)
- Przedstawienie alternatywnych modeli (m.in. Bielik, PLLuM, Mistral)
- Jak dobierać odpowiedni duży model językowy do konkretnego zadania?
4. Duże modele językowe w pracy biurowej – warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI:- AI jako osobisty asystent w pracy biurowej, sztuczna inteligencja w organizacji czasu pracy
- Automatyzacja komunikacji i obsługi koresdencji - szybsze pisanie i odpowiadanie na emaile, wykorzystanie ChatGPT do tłumaczeń językowych i poprawy tekstów
- Zarządzanie dokumentami i informacjami (automatyczne podsumowania i analiza treści dokumentów, tworzenie raportów i podsumowań z pomocą AI)
- Szybsze tworzenie treści (tworzenie prezentacji multimedialnych, generowanie obrazów, przygotowanie wizualizacji)
- Szybsze wyszukiwanie informacji (research, generowanie pomysłów, brainstorming, analiza obszernych dokumentów i raportów, generowanie streszczeń i wniosków
5. Automatyzacja w pracy biurowej:- Promptowanie a automatyzacja i systemy agentowe
- Automatyzacja procesów biurowych: jak rozpocząć wdrażanie automatyzacji w pracy biurowej, pierwsze proste procesy, które warto zautomatyzować
- Jak sprawnie łączyć ze sobą funkcjonalności i możliwości różnych narzędzi AI?
6. Bezpieczeństwo danych i kwestie prawne związane z AI:- Jak legalnie i bezpiecznie korzystać z narzędzi AI w biurze?
- Zasady ochrony danych i dobre praktyki przy korzystaniu z AI w kontekście RODO i AI Act
- Komu przysługują prawa autorskie do treści wygenerowanych przy użyciu AI?
7. Przyszłość pracy z AI:- Jak przygotować się na zmiany na rynku pracy?
- Jakie umiejętności warto rozwijać, żeby zachować konkurencyjność?
- Najnowsze trendy i przyszłość sztucznej inteligencji
- Sesja pytań i odpowiedz
Prowadzący
Kacper Zamojski
Kacper Zamojski Od sześciu lat zajmuje się praktycznymi, biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Instytucie Marki Online i Komunikacji, gdzie regularnie realizuje wykłady w ramach certyfikowanych szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie, prawie i marketingu. Prowadzi również szkolenia i warsztaty dla firm oraz występuje jako prelegent na ogólnopolskich konferencjach. Ma za sobą dziesiątki przeprowadzonych szkoleń, setki przepracowanych godzin szkoleniowych, a w jego szkoleniach wzięło udział już ponad 2000 osób. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej. Ukończył studia prawnicze oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami sztucznej inteligencji. Jest również autorem ebooków na temat narzędzi AI: „AIsystent” (o tym jak zmienić sztuczną inteligencję w swojego wirtualnego asystenta), „ChatGPT Ninja” (o prompt engineeringu i efektywnym korzystaniu z ChatGPT) oraz „Tworzenie grafiki AI” (o tworzeniu obrazów przy użyciu narzędzi AI), a także artykułów naukowych na temat prawa nowych technologi.
Informacje dodatkowe
690 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej osoby
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznychUczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.Warunki rezygnacji:Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na
7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.