Powered by Smartsupp
Skip to main content

ChatGPT, narzędzia AI, automatyzacja i bezpieczne używanie sztucznej inteligencji w pracy biurowej.

Termin: 10.12.2025 - 10.12.2025
Cena: 690.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

ChatGPT, narzędzia AI, automatyzacja i bezpieczne używanie sztucznej inteligencji w pracy biurowej to szkolenie online, na którym dowiesz się jak wykorzystywać AI i automatyzację w pracy biurowej w praktyce, między innymi do wyszukiwania informacji, tłumaczeń językowych, zarządzania dokumentami, szybszego tworzenia tekstów, automatyzacji procesów biurowych, analizy dokumentów czy komunikacji i obsługi korespondencji.

Poruszymy też tematykę bezpieczeństwa danych oraz aspektów prawnych związanych z pracą ze sztuczną inteligencją.

W trakcie szkolenia będzie możliwość zadawania pytań, a bezpośrednio po szkoleniu otrzymasz dodatkowe materiały i szablony promptów, gotowe do wykorzystania.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
  • Poznanie narzędzi AI i praktycznych możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji
  • Zdobycie umiejętności wdrażania rozwiązań opartych na AI i automatyzacji w codziennej pracy
  • Zdobycie wiedzy o tym, jak z pomocą narzędzi AI zautomatyzować analizę dokumentów, przygotowywać raporty, wyszukiwać informacje, szybciej tworzyć dokumenty i pisać e-maile, a także usprawniać komunikację z klientami
  • Poznanie zasad promptowania i skutecznego korzystania z zagranicznych (m.in. ChatGPT, Gemini) oraz polskich (Bielik, PLLuM) dużych modeli językowych
  • Poznanie zasad bezpiecznej i legalnej pracy ze sztuczną inteligencją i danymi w kontekście RODO i AI Act
Dla kogo jest to szkolenie?
  • Dla osób wykonujących pracę biurową, które chcą zwiększyć swoją efektywność i zautomatyzować swoją pracę
  • Dla osób, które chcą w przystępny sposób dowiedzieć się, jak bezpiecznie i legalnie korzystać z narzędzi AI w praktyce
  • Dla wszystkich, którzy chcą zachować konkurencyjność na rynku pracy i być na bieżąco z trendami
1. Sztuczna inteligencja w pracy biurowej – zastosowania, przykłady i trendy:
  • Wprowadzenie do sztucznej inteligencji. Wyzwania i szanse związane z rozwojem AI
  • Trendy, raporty i prognozy dotyczące wykorzystania AI w pracy biurowej i przyszłości rynku pracy
  • Główne obszary zastosowań AI w pracy biurowej. Przykłady rozwiązań w pracy biurowej związanych z AI
2. Narzędzia AI dla w pracy biurowej – praktyczne zastosowania:
  • Jak zacząć pracować z narzędziami AI i wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy efektywności pracy?
  • Przegląd i omówienie funkcjonalności kilkunastu najważniejszych narzędzi AI przydatnych w pracy biurowej
  • W jaki sposób korzystać ze sztucznej inteligencji i automatyzacji w codziennej pracy? Przykłady i pomysły 
3. Jak skutecznie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych?
  • Podstawy – Wstęp do dużych modeli językowych – czym tak naprawdę są duże modele językowe (LLM), wyjaśnienie najważniejszych terminów
  • Jak efektywnie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych (LLM)? Podstawy prompt engineeringu, metody i techniki inżynierii promptów, łączenie narzędzi AI
  • Porównanie możliwości i omówienie funkcjonalności najważniejszych obecnie narzędzi opartych na dużych modelach językowych (ChatGPT, Perplexity, Claude, NotebookLM)
  • Przedstawienie alternatywnych modeli (m.in. Bielik, PLLuM, Mistral)
  • Jak dobierać odpowiedni duży model językowy do konkretnego zadania?
4. Duże modele językowe w pracy biurowej – warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI:
  • AI jako osobisty asystent w pracy biurowej, sztuczna inteligencja w organizacji czasu pracy
  • Automatyzacja komunikacji i obsługi koresdencji - szybsze pisanie i odpowiadanie na emaile, wykorzystanie ChatGPT do tłumaczeń językowych i poprawy tekstów
  • Zarządzanie dokumentami i informacjami (automatyczne podsumowania i analiza treści dokumentów, tworzenie raportów i podsumowań z pomocą AI)
  • Szybsze tworzenie treści (tworzenie prezentacji multimedialnych, generowanie obrazów, przygotowanie wizualizacji)
  • Szybsze wyszukiwanie informacji (research, generowanie pomysłów, brainstorming, analiza obszernych dokumentów i raportów, generowanie streszczeń i wniosków
5. Automatyzacja w pracy biurowej:
  • Promptowanie a automatyzacja i systemy agentowe
  • Automatyzacja procesów biurowych: jak rozpocząć wdrażanie automatyzacji w pracy biurowej, pierwsze proste procesy, które warto zautomatyzować 
  • Jak sprawnie łączyć ze sobą funkcjonalności i możliwości różnych narzędzi AI? 
6. Bezpieczeństwo danych i kwestie prawne związane z AI:
  • Jak legalnie i bezpiecznie korzystać z narzędzi AI w biurze? 
  • Zasady ochrony danych i dobre praktyki przy korzystaniu z AI w kontekście RODO i AI Act
  • Komu przysługują prawa autorskie do treści wygenerowanych przy użyciu AI?
7. Przyszłość pracy z AI:
  • Jak przygotować się na zmiany na rynku pracy? 
  • Jakie umiejętności warto rozwijać, żeby zachować konkurencyjność?
  • Najnowsze trendy i przyszłość sztucznej inteligencji
  • Sesja pytań i odpowiedz


Kacper Zamojski

Kacper Zamojski Od sześciu lat zajmuje się praktycznymi, biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Instytucie Marki Online i Komunikacji, gdzie regularnie realizuje wykłady w ramach certyfikowanych szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie, prawie i marketingu. Prowadzi również szkolenia i warsztaty dla firm oraz występuje jako prelegent na ogólnopolskich konferencjach. Ma za sobą dziesiątki przeprowadzonych szkoleń, setki przepracowanych godzin szkoleniowych, a w jego szkoleniach wzięło udział już ponad 2000 osób. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej. Ukończył studia prawnicze oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami sztucznej inteligencji. Jest również autorem ebooków na temat narzędzi AI: „AIsystent” (o tym jak zmienić sztuczną inteligencję w swojego wirtualnego asystenta), „ChatGPT Ninja” (o prompt engineeringu i efektywnym korzystaniu z ChatGPT) oraz „Tworzenie grafiki AI” (o tworzeniu obrazów przy użyciu narzędzi AI), a także artykułów naukowych na temat prawa nowych technologi.

 
690 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
10.12.2025 - 10.12.2025 Transmisja ONLINE 4886525 690.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem e-mail szkolenia@bdo.pl

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

ChatGPT, narzędzia AI, automatyzacja i bezpieczne używanie sztucznej inteligencji w pracy biurowej.

Termin: 10.12.2025 - 10.12.2025
Cena: 690.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

ChatGPT, narzędzia AI, automatyzacja i bezpieczne używanie sztucznej inteligencji w pracy biurowej to szkolenie online, na którym dowiesz się jak wykorzystywać AI i automatyzację w pracy biurowej w praktyce, między innymi do wyszukiwania informacji, tłumaczeń językowych, zarządzania dokumentami, szybszego tworzenia tekstów, automatyzacji procesów biurowych, analizy dokumentów czy komunikacji i obsługi korespondencji.

Poruszymy też tematykę bezpieczeństwa danych oraz aspektów prawnych związanych z pracą ze sztuczną inteligencją.

W trakcie szkolenia będzie możliwość zadawania pytań, a bezpośrednio po szkoleniu otrzymasz dodatkowe materiały i szablony promptów, gotowe do wykorzystania.

Korzyści z udziału w szkoleniu:
  • Poznanie narzędzi AI i praktycznych możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji
  • Zdobycie umiejętności wdrażania rozwiązań opartych na AI i automatyzacji w codziennej pracy
  • Zdobycie wiedzy o tym, jak z pomocą narzędzi AI zautomatyzować analizę dokumentów, przygotowywać raporty, wyszukiwać informacje, szybciej tworzyć dokumenty i pisać e-maile, a także usprawniać komunikację z klientami
  • Poznanie zasad promptowania i skutecznego korzystania z zagranicznych (m.in. ChatGPT, Gemini) oraz polskich (Bielik, PLLuM) dużych modeli językowych
  • Poznanie zasad bezpiecznej i legalnej pracy ze sztuczną inteligencją i danymi w kontekście RODO i AI Act
Dla kogo jest to szkolenie?
  • Dla osób wykonujących pracę biurową, które chcą zwiększyć swoją efektywność i zautomatyzować swoją pracę
  • Dla osób, które chcą w przystępny sposób dowiedzieć się, jak bezpiecznie i legalnie korzystać z narzędzi AI w praktyce
  • Dla wszystkich, którzy chcą zachować konkurencyjność na rynku pracy i być na bieżąco z trendami


Program

1. Sztuczna inteligencja w pracy biurowej – zastosowania, przykłady i trendy:
  • Wprowadzenie do sztucznej inteligencji. Wyzwania i szanse związane z rozwojem AI
  • Trendy, raporty i prognozy dotyczące wykorzystania AI w pracy biurowej i przyszłości rynku pracy
  • Główne obszary zastosowań AI w pracy biurowej. Przykłady rozwiązań w pracy biurowej związanych z AI
2. Narzędzia AI dla w pracy biurowej – praktyczne zastosowania:
  • Jak zacząć pracować z narzędziami AI i wykorzystać sztuczną inteligencję do poprawy efektywności pracy?
  • Przegląd i omówienie funkcjonalności kilkunastu najważniejszych narzędzi AI przydatnych w pracy biurowej
  • W jaki sposób korzystać ze sztucznej inteligencji i automatyzacji w codziennej pracy? Przykłady i pomysły 
3. Jak skutecznie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych?
  • Podstawy – Wstęp do dużych modeli językowych – czym tak naprawdę są duże modele językowe (LLM), wyjaśnienie najważniejszych terminów
  • Jak efektywnie korzystać z ChatGPT i innych dużych modeli językowych (LLM)? Podstawy prompt engineeringu, metody i techniki inżynierii promptów, łączenie narzędzi AI
  • Porównanie możliwości i omówienie funkcjonalności najważniejszych obecnie narzędzi opartych na dużych modelach językowych (ChatGPT, Perplexity, Claude, NotebookLM)
  • Przedstawienie alternatywnych modeli (m.in. Bielik, PLLuM, Mistral)
  • Jak dobierać odpowiedni duży model językowy do konkretnego zadania?
4. Duże modele językowe w pracy biurowej – warsztat z wykorzystaniem narzędzi AI:
  • AI jako osobisty asystent w pracy biurowej, sztuczna inteligencja w organizacji czasu pracy
  • Automatyzacja komunikacji i obsługi koresdencji - szybsze pisanie i odpowiadanie na emaile, wykorzystanie ChatGPT do tłumaczeń językowych i poprawy tekstów
  • Zarządzanie dokumentami i informacjami (automatyczne podsumowania i analiza treści dokumentów, tworzenie raportów i podsumowań z pomocą AI)
  • Szybsze tworzenie treści (tworzenie prezentacji multimedialnych, generowanie obrazów, przygotowanie wizualizacji)
  • Szybsze wyszukiwanie informacji (research, generowanie pomysłów, brainstorming, analiza obszernych dokumentów i raportów, generowanie streszczeń i wniosków
5. Automatyzacja w pracy biurowej:
  • Promptowanie a automatyzacja i systemy agentowe
  • Automatyzacja procesów biurowych: jak rozpocząć wdrażanie automatyzacji w pracy biurowej, pierwsze proste procesy, które warto zautomatyzować 
  • Jak sprawnie łączyć ze sobą funkcjonalności i możliwości różnych narzędzi AI? 
6. Bezpieczeństwo danych i kwestie prawne związane z AI:
  • Jak legalnie i bezpiecznie korzystać z narzędzi AI w biurze? 
  • Zasady ochrony danych i dobre praktyki przy korzystaniu z AI w kontekście RODO i AI Act
  • Komu przysługują prawa autorskie do treści wygenerowanych przy użyciu AI?
7. Przyszłość pracy z AI:
  • Jak przygotować się na zmiany na rynku pracy? 
  • Jakie umiejętności warto rozwijać, żeby zachować konkurencyjność?
  • Najnowsze trendy i przyszłość sztucznej inteligencji
  • Sesja pytań i odpowiedz


Prowadzący

Kacper Zamojski

Kacper Zamojski Od sześciu lat zajmuje się praktycznymi, biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Instytucie Marki Online i Komunikacji, gdzie regularnie realizuje wykłady w ramach certyfikowanych szkoleń z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie, prawie i marketingu. Prowadzi również szkolenia i warsztaty dla firm oraz występuje jako prelegent na ogólnopolskich konferencjach. Ma za sobą dziesiątki przeprowadzonych szkoleń, setki przepracowanych godzin szkoleniowych, a w jego szkoleniach wzięło udział już ponad 2000 osób. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej. Ukończył studia prawnicze oraz studia podyplomowe z zarządzania projektami sztucznej inteligencji. Jest również autorem ebooków na temat narzędzi AI: „AIsystent” (o tym jak zmienić sztuczną inteligencję w swojego wirtualnego asystenta), „ChatGPT Ninja” (o prompt engineeringu i efektywnym korzystaniu z ChatGPT) oraz „Tworzenie grafiki AI” (o tworzeniu obrazów przy użyciu narzędzi AI), a także artykułów naukowych na temat prawa nowych technologi.

 

Informacje dodatkowe

690 zł+ 23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.