Powered by Smartsupp
Skip to main content

Warsztaty asertywnej komunikacji

Termin: 13.06.2025 - 13.06.2025
Cena: 540.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia


Szkolenie skierowane do:
Osób, które chcą zwiększyć swoją skuteczność, pełnią funkcje kierownicze, muszą być pewne podejmowanych decyzji, jak też i dla tych, którzy pracują pod dużym wpływem sytuacji stresowych.


CEL:
Na koniec szkolenia uczestnicy będą w stanie:
-    Rozpoznać symptomy agresji, uległości, asertywności i skutków takiego zachowania na nich samych oraz reakcji innych
-    Zidentyfikować sposoby budowania zaufania i wiary we własne poczynania
-    Użyć właściwych i skutecznych technik, aby pozostać opanowanym, dążąc do pozytywnych rozstrzygnięć w różnych i skomplikowanych sytuacjach
-    Dawać i otrzymywać konstruktywną krytykę
-    Skutecznie się porozumiewać budując mosty zamiast murów
-    Zidentyfikować dominujący styl zachowania i nakreślić plan działania dla rozwoju osobistego
 
Szkolenie prowadzone jest wyłącznie metodami warsztatowymi: interaktywne uczestnictwo poprzez analizy personalne, dyskusje grupowe, ćwiczenia i odgrywanie ról w celu zapewnienia nie tylko zrozumienia tematyki, ale też umiejętności wprowadzenia poznanych elementów do codziennej praktyki.


1.    Czym jest asertywność i czym się różni od agresji i uległości
•    Prawa asertywne
•    Zachowania asertywne i ich wpływ na nasze życie

2. W jaki sposób przekonania wpływają na zachowanie i jak je budować?
•    Autodiagnoza naszego stylu zachowania
•    Analiza transakcyjna – trzy stany naszego „ja” z których się komunikujemy
•    Dziecko, Rodzic, Dorosły – z jakiej pozycji się komunikujemy i co z tego wynika dla naszych relacji

3. Stwarzanie pozytywnej atmosfery poprzez skuteczne użycie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej
•    Komunikacja bez przemocy – techniki tworzenia właściwego klimatu rozmowy
•    Co jest przemocą w komunikacji?
•    Jak formułować prośby, odpowiadać na zastrzeżenia, wyrażać  swoją opinię bez naruszania praw rozmówcy?

4.    Mówienie tego, co chce się powiedzieć
•    Stanowczo i bez lęku, dobór słów, tonu i tempa wypowiedzi
•    Proszenie o to, czego się potrzebuje
•    Mówienie "nie" na nierealne prośby
•    Dawanie i otrzymywanie konstruktywnej krytyki
•    Plan działania, wzmocnienie własnego wizerunku

 

Magdalena Guillet


Wieloletni konsultant zarządzania, coach i trener z dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych i szkoleniowych.
Z wykształcenia filolog polski i teatrolog. Dyplomowany międzynarodowy trener zarządzania ( roczny kurs w Paryżu Cegos S.A. 2002) oraz mediator w organizacji ( Trop, roczna szkoła mediatorów 2013).

W swojej karierze zawodowej była naukowcem w CNRS w Paryżu, dyrektorem personalnym Carrefour Polska od jego wejścia na rynek polski do 3 tys pracowników, prowadziła francuską firmę pracy czasowej Ecco, rekrutowała oraz doradzała pracownikom w rozwoju ich kariery zawodowej, przez 10 lat była prezesem filii polskiej, międzynarodowej firmy doradczo szkoleniowej Cegos oraz partnerem zarządzającym Cegos SA Francja, gdzie prowadziła międzynarodowe projekty doradcze dotyczące m.in. restrukturyzacji zatrudnienia oraz projekty rekrutacyjne.

W latach 2005 -2009 współzałożyciel, członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz jej wiceprezes. Kierowała też w ramach PIFS Komisją Jakości Rynku Szkoleń oraz stworzyła Kodeks Dobrych Praktyk branży szkoleniowej.
Prowadzi działania doradcze i szkolenia w obszarze strategii HR, umiejętności kierowniczych i umiejętności osobistych. Zajmuje się szeroko rozumianą tematyką zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmach. W psychologii biznesu zajmuje się m.in. zarządzaniem konfliktem w przedsiębiorstwie, motywacją, komunikacją, integracją zespołu i zarządzaniem zmianą.
Prowadziła również zajęcia na MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im Ryszarda Łazarskiego z zakresu zarządzania zmianą oraz procesów zarządczych, w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP zajęcia z zakresu projektów innowacyjnych, prezentacji i autoprezentacji a także komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

 


Cena:  540 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.



 

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
13.06.2025 - 13.06.2025 Transmisja ONLINE 4905025 540.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

Warsztaty asertywnej komunikacji

Termin: 13.06.2025 - 13.06.2025
Cena: 540.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia


Szkolenie skierowane do:
Osób, które chcą zwiększyć swoją skuteczność, pełnią funkcje kierownicze, muszą być pewne podejmowanych decyzji, jak też i dla tych, którzy pracują pod dużym wpływem sytuacji stresowych.


CEL:
Na koniec szkolenia uczestnicy będą w stanie:
-    Rozpoznać symptomy agresji, uległości, asertywności i skutków takiego zachowania na nich samych oraz reakcji innych
-    Zidentyfikować sposoby budowania zaufania i wiary we własne poczynania
-    Użyć właściwych i skutecznych technik, aby pozostać opanowanym, dążąc do pozytywnych rozstrzygnięć w różnych i skomplikowanych sytuacjach
-    Dawać i otrzymywać konstruktywną krytykę
-    Skutecznie się porozumiewać budując mosty zamiast murów
-    Zidentyfikować dominujący styl zachowania i nakreślić plan działania dla rozwoju osobistego
 

Program

Szkolenie prowadzone jest wyłącznie metodami warsztatowymi: interaktywne uczestnictwo poprzez analizy personalne, dyskusje grupowe, ćwiczenia i odgrywanie ról w celu zapewnienia nie tylko zrozumienia tematyki, ale też umiejętności wprowadzenia poznanych elementów do codziennej praktyki.


1.    Czym jest asertywność i czym się różni od agresji i uległości
•    Prawa asertywne
•    Zachowania asertywne i ich wpływ na nasze życie

2. W jaki sposób przekonania wpływają na zachowanie i jak je budować?
•    Autodiagnoza naszego stylu zachowania
•    Analiza transakcyjna – trzy stany naszego „ja” z których się komunikujemy
•    Dziecko, Rodzic, Dorosły – z jakiej pozycji się komunikujemy i co z tego wynika dla naszych relacji

3. Stwarzanie pozytywnej atmosfery poprzez skuteczne użycie technik komunikacji werbalnej i niewerbalnej
•    Komunikacja bez przemocy – techniki tworzenia właściwego klimatu rozmowy
•    Co jest przemocą w komunikacji?
•    Jak formułować prośby, odpowiadać na zastrzeżenia, wyrażać  swoją opinię bez naruszania praw rozmówcy?

4.    Mówienie tego, co chce się powiedzieć
•    Stanowczo i bez lęku, dobór słów, tonu i tempa wypowiedzi
•    Proszenie o to, czego się potrzebuje
•    Mówienie "nie" na nierealne prośby
•    Dawanie i otrzymywanie konstruktywnej krytyki
•    Plan działania, wzmocnienie własnego wizerunku

 

Prowadzący

Magdalena Guillet


Wieloletni konsultant zarządzania, coach i trener z dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów doradczych i szkoleniowych.
Z wykształcenia filolog polski i teatrolog. Dyplomowany międzynarodowy trener zarządzania ( roczny kurs w Paryżu Cegos S.A. 2002) oraz mediator w organizacji ( Trop, roczna szkoła mediatorów 2013).

W swojej karierze zawodowej była naukowcem w CNRS w Paryżu, dyrektorem personalnym Carrefour Polska od jego wejścia na rynek polski do 3 tys pracowników, prowadziła francuską firmę pracy czasowej Ecco, rekrutowała oraz doradzała pracownikom w rozwoju ich kariery zawodowej, przez 10 lat była prezesem filii polskiej, międzynarodowej firmy doradczo szkoleniowej Cegos oraz partnerem zarządzającym Cegos SA Francja, gdzie prowadziła międzynarodowe projekty doradcze dotyczące m.in. restrukturyzacji zatrudnienia oraz projekty rekrutacyjne.

W latach 2005 -2009 współzałożyciel, członek zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz jej wiceprezes. Kierowała też w ramach PIFS Komisją Jakości Rynku Szkoleń oraz stworzyła Kodeks Dobrych Praktyk branży szkoleniowej.
Prowadzi działania doradcze i szkolenia w obszarze strategii HR, umiejętności kierowniczych i umiejętności osobistych. Zajmuje się szeroko rozumianą tematyką zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmach. W psychologii biznesu zajmuje się m.in. zarządzaniem konfliktem w przedsiębiorstwie, motywacją, komunikacją, integracją zespołu i zarządzaniem zmianą.
Prowadziła również zajęcia na MBA HR w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im Ryszarda Łazarskiego z zakresu zarządzania zmianą oraz procesów zarządczych, w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP zajęcia z zakresu projektów innowacyjnych, prezentacji i autoprezentacji a także komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

 



Informacje dodatkowe

Cena:  540 zł + 23% VAT*
*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.


Cena obejmuje:
•    uczestnictwo w zajęciach on-line dla 1 osoby,
•    materiały szkoleniowe oraz certyfikat  ukończenia szkolenia w wersji elektronicznej
•    dostęp do szkolenia na platformie Clikmeeting w czasie rzeczywistym
•    możliwość zadawania pytań w trakcie szkolenia,
•    wsparcie techniczne - kontakt telefoniczny lub w formie czatu podczas i przed szkoleniem.

 Jak to działa?
•    Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
•    Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa potwierdzenie realizacji szkolenia oraz link do zajęć
•    Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
•    Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.