Powered by Smartsupp
Skip to main content

PRZYGOTOWANIE ZAMKNIĘCIA ROKU 2025 W JEDNOSTKACH SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH

Termin: 19.12.2025 - 19.12.2025
Cena: 560.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE
Internet

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

✅ Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji w zakresie zamknięcia roku 2025 oraz zasad sporządzania rocznego sprawozdania budżetowego typu „RB” i sprawozdania finansowego jednostek sektora finansów publicznych za rok 2025.

✅ Na szkoleniu omówione zostaną ostatnie zmiany przepisów i ich zastosowanie w księgowości jednostek budżetowych, wytyczne Ministerstwa Finansów dotyczących rozliczeń międzyokresowych przychodów i kosztów, aktualizacji należności budżetowych oraz zasady przeprowadzania inwentaryzacji za rok 2025. Ponadto omówione zostaną zasady budżetowe obowiązujące w państwowych i samorządowych jednostkach budżetowych, w tym specyficzne rozwiązania dot. min. środków państwowych funduszy celowych (FP, PFRON, FS i inne) oraz środków funduszy zarządzanych przez BGK (np. Fundusz Pomocy Ukrainie, Fundusz Przeciwdziałania Covid-19, RFRD itp.), a także jednostek z osobowością prawną.

✅ Omówione zostaną również zasady wykonywania budżetu państwa, zasady wykonywania budżetu środków europejskich oraz zasady wykonywania budżetu gminy, powiatu, województwa. Ze szczególnym naciskiem omówione zostaną zasady ewidencji księgowej zadań własnych i zadań zleconych, a także zasady ewidencji księgowej podatku VAT i typowe nieprawidłowości, które negatywnie wpływają na jakość i rzetelność danych prezentowanych w rocznej sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz w wynikach wykonania budżetu i w wynikach finansowych za rok 2025. 


✅ Szkolenie dla gmin, powiatów, województw, urzędów gmin, urzędów miast, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich, urzędów pracy, szkół i przedszkoli, OPS, PCPR, ROPS, DPS, zarządów dróg, straży gminnych i miejskich, zakładów komunalnych, żłobków, SCUW i innych samorządowych jednostek i zakładów budżetowych oraz dla ministerstw, urzędów wojewódzkich, sanepidu, weterynarii, innych inspekcji i inspektoratów, sądów i prokuratury, krajowej administracji skarbowej, służb mundurowych i pozostałych państwowych jednostek budżetowych, w tym jednostek obsługujących dysponentów państwowych funduszy celowych oraz jednostek pozabudżetowych, takich jak agencje wykonawcze, instytucje gospodarki budżetowej, państwowe i samorządowe osoby prawne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, ZUS, KRUS.
  1. Nadrzędne zasady rachunkowości oraz zasady wyceny aktywów i pasywów obowiązujące w jednostkach sektora finansów publicznych w 2025 roku - wycena na moment początkowy (powstania) a wycena na dzień bilansowy oraz standardy ESA 2010.
  2. Inwentaryzacja za rok 2025 – spis, potwierdzenie, weryfikacja oraz stanowisko Ministerstwa Finansów dot. inwentaryzacji środków trwałych znajdujących się na terenie strzeżonym, które oprócz przeprowadzanego co 4 lata spisu z natury wprowadza coroczną inwentaryzację metodą weryfikacji.
  3. Specyfika rachunkowości i sprawozdawczości jednostek państwowych i jednostek samorządowych - podobieństwa i różnice, w tym problem środków otrzymanych z państwowych funduszy celowych i środków funduszy nie mającego statusu państwowego funduszu celowego zarządzanych przez BGK, np. KFD, RFRD, FPCovid-19 i Funduszu Pomocy, itp..
  4. Ustawa budżetowa jako podstawa gospodarki finansowej państwa i zasady ustalania wyniku wykonania budżetu państwa na koncie 961 oraz wyniku wykonania budżetu środków europejskich na koncie 963.
  5. Uchwała budżetowa gminy, powiatu, województwa i zasady ustalania wyniku wykonania budżetu na koncie 961.
  6. Zasady ustalania wyniku finansowego na koncie 860 jednostek wykonujących budżet oraz tzw. jednostek pozabudżetowych.
  7. Zasada ostrożności i zasada rzetelności oraz reguły dot. zasad ustalania wyniku finansowego w systemie TREZOR i BESTI@ - problem wyższej amortyzacji wykazywanej w informacji dodatkowej niż w rachunku zysków i strat, problem wyższych odpisów aktualizujących należności dot. zadań zleconych wykazywanych w informacji dodatkowej niż pozostałych kosztów operacyjnych wykazywanych w rachunku zysków i strat, problem braku kont 640 i 840.
  8. Klasyfikacja budżetowa i jej treść ekonomiczna po ostatnich zmianach - System Monitorowania Usług Publicznych i jego negatywny wpływ na prawidłowe zamknięcie roku w jednostkach samorządu terytorialnego (niezgodność rozdziałów podmiotowych i usługowych z numerem NIP i REGON na drukach sprawozdawczych).
  9. Pułapki podatku VAT w jednostkach budżetowych oraz typowe nieprawidłowości związane z wyceną danych prezentowanych w sprawozdaniach typu „RB” – obniżanie o VAT do kwoty netto (lub obniżanie o VAT należny do kwoty pomiędzy wartością netto a brutto) należności wykazywanych w RB-27/27S i w RB-27ZZ a zakaz obniżania o VAT należności wykazywanych w RB-N, przypadek szczególny dotyczący zastosowania w praktyce paragrafu 453 klasyfikacji wydatków do podatku VAT, w zakresie używania paragrafu 453 do faktur zakupowych dla VAT naliczonego podlegającego odliczeniu i negatywny wpływ takiego rozwiązania na rzetelność danych budżetowych wykazywanych w sprawozdaniach typu „RB”.
  10. Specyfika rachunkowości jednostek obsługujących dysponenta państwowego funduszu celowego, specyficzna rola urzędu skarbowego i urzędu gminy i miasta w zakresie księgowości organu podatkowego,  specyficzna rola urzędu gminy, urzędu miasta, starostwa powiatowego, urzędu marszałkowskiego w zakresie księgowości organu budżetowego – powiązanie ksiąg organu budżetowego (finansowego) z księgami jednostki i z księgami organu podatkowego oraz jego wpływ na prawidłowe ustalenie wyniku finansowego i wyniku wykonania budżetu za rok 2025.
  11. Obroty i salda poszczególnych kont jako dane księgowe, a zasady sporządzania sprawozdań zakresie budżetów jednostek samorządu terytorialnego: Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S i Rb-50, Rb-30S, Rb-34S, Rb-28NWS – przykłady i schematy księgowań oraz powiązanie księgowości ze sprawozdawczością w samorządowych jednostkach i zakładach budżetowych oraz w WRD.
  12. Obroty i salda poszczególnych kont jako dane księgowe, a zasady sporządzania sprawozdań zakresie budżetu państwa: Rb-23, Rb-24, Rb-27, Rb-28, Rb-28 Programy i Rb-28 Programy WPR, Rb-28NW, Rb-28NW Programy, Rb-34 – przykłady i schematy księgowań oraz powiązanie księgowości ze sprawozdawczością w państwowych jednostkach budżetowych wykonujących budżet państwa.
  13. Obroty i salda poszczególnych kont jako dane księgowe a zasady sporządzania sprawozdań w zakresie budżetu środków europejskich: Rb-28UE, Rb-28UE KPO, Rb-28UE WPR – przykłady i schematy księgowań oraz powiązanie księgowości ze sprawozdawczością w państwowych jednostkach budżetowych wykonujących budżet środków europejskich.
  14. Zasady sporządzania rocznych sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych dla celów statystycznych w zakresie operacji finansowych: RB-N, RB-Z, RB-ZN, RB-UZ.
  15. Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian funduszu, informacja dodatkowa - powiązanie zapisów księgowych z poszczególnymi pozycjami sprawozdania finansowego państwowej i samorządowej jednostki budżetowej oraz samorządowego zakładu budżetowego za rok 2025 – wyjaśnienia Ministerstwa Finansów dot. informacji dodatkowej i ich zastosowanie w praktyce.
  16. Specyfika sprawozdania finansowego za rok 2025 jednostki nadrzędnej.
  17. Specyfika sprawozdania finansowego za rok 2025 gminy, powiatu, województwa.
  18. Specyfika sprawozdania finansowego AW, IGB, POP, PIK, SIK, ZUS, KRUS i innych jednostek sektora finansów publicznych, w tym jednostek podległych i nadzorowanych.
  19. Analiza zgodności danych wykazywanych w rocznej sprawozdawczości budżetowej i finansowej za rok 2025 i odpowiedzi na pytania.
 

Tomasz Wojtania

Doświadczony wykładowca z 20 letnią praktyką, specjalista od trudnych tematów, niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. W latach 1993-2001 pracownik naukowy Katedry Rachunkowości Instytutu Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Stały współpracownik niektórych firm szkoleniowych. Autor setek publikacji i materiałów szkoleniowych, autor podręcznika "Podstawy rachunkowości budżetowej". Współautor raportu Banku Światowego "Porównanie polskich przepisów rachunkowości sektora publicznego z międzynarodowymi standardami rachunkowości sektora publicznego (MSRSP)". Autor projektu stanowiska dla Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie ujęcia, wyceny i prezentacji prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz gruntów oddanych w wieczyste użytkowanie. Jako wykładowca pracował m.in. dla Najwyższej Izby Kontroli, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Sądów, Prokuratur, Urzędów Wojewódzkich, Izb i Urzędów Skarbowych, Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowych Inspektoratów Weterynarii, GDDKIA, Urzędów Pracy, Urzędów Gmin i Miast, Starostw Powiatowych, Urzędów Marszałkowskich oraz podległych im jednostek oświaty, pomocy społecznej, geodezji i innych, w tym jednostek pełniących rolę Instytucji oraz beneficjentów środków unijnych. Ponadto pracował dla agencji rządowych: ARIMR, ANR, ARR, ARM i innych jednostek sektora finansów publicznych np.:WFOŚIGW. Pracował również w Programie Partnerstwo dla Samorządu Terytorialnego LGPP oraz w KPRM w zespole Prof. T. Lubińskiej zajmując się tam tematyką budżetu zadaniowego. Przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie. Współpracownik i działacz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Konsultant Banku Światowego nr 479364. Wykładowca w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Lecha Kaczyńskiego.




Cena:  560 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.

Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
19.12.2025 - 19.12.2025 Transmisja ONLINE 4976725 560.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem e-mail szkolenia@bdo.pl

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

PRZYGOTOWANIE ZAMKNIĘCIA ROKU 2025 W JEDNOSTKACH SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH

Termin: 19.12.2025 - 19.12.2025
Cena: 560.00 +VAT
Miejsce: Transmisja ONLINE

Cel szkolenia

✅ Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji w zakresie zamknięcia roku 2025 oraz zasad sporządzania rocznego sprawozdania budżetowego typu „RB” i sprawozdania finansowego jednostek sektora finansów publicznych za rok 2025.

✅ Na szkoleniu omówione zostaną ostatnie zmiany przepisów i ich zastosowanie w księgowości jednostek budżetowych, wytyczne Ministerstwa Finansów dotyczących rozliczeń międzyokresowych przychodów i kosztów, aktualizacji należności budżetowych oraz zasady przeprowadzania inwentaryzacji za rok 2025. Ponadto omówione zostaną zasady budżetowe obowiązujące w państwowych i samorządowych jednostkach budżetowych, w tym specyficzne rozwiązania dot. min. środków państwowych funduszy celowych (FP, PFRON, FS i inne) oraz środków funduszy zarządzanych przez BGK (np. Fundusz Pomocy Ukrainie, Fundusz Przeciwdziałania Covid-19, RFRD itp.), a także jednostek z osobowością prawną.

✅ Omówione zostaną również zasady wykonywania budżetu państwa, zasady wykonywania budżetu środków europejskich oraz zasady wykonywania budżetu gminy, powiatu, województwa. Ze szczególnym naciskiem omówione zostaną zasady ewidencji księgowej zadań własnych i zadań zleconych, a także zasady ewidencji księgowej podatku VAT i typowe nieprawidłowości, które negatywnie wpływają na jakość i rzetelność danych prezentowanych w rocznej sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz w wynikach wykonania budżetu i w wynikach finansowych za rok 2025. 


✅ Szkolenie dla gmin, powiatów, województw, urzędów gmin, urzędów miast, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich, urzędów pracy, szkół i przedszkoli, OPS, PCPR, ROPS, DPS, zarządów dróg, straży gminnych i miejskich, zakładów komunalnych, żłobków, SCUW i innych samorządowych jednostek i zakładów budżetowych oraz dla ministerstw, urzędów wojewódzkich, sanepidu, weterynarii, innych inspekcji i inspektoratów, sądów i prokuratury, krajowej administracji skarbowej, służb mundurowych i pozostałych państwowych jednostek budżetowych, w tym jednostek obsługujących dysponentów państwowych funduszy celowych oraz jednostek pozabudżetowych, takich jak agencje wykonawcze, instytucje gospodarki budżetowej, państwowe i samorządowe osoby prawne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, ZUS, KRUS.

Program

  1. Nadrzędne zasady rachunkowości oraz zasady wyceny aktywów i pasywów obowiązujące w jednostkach sektora finansów publicznych w 2025 roku - wycena na moment początkowy (powstania) a wycena na dzień bilansowy oraz standardy ESA 2010.
  2. Inwentaryzacja za rok 2025 – spis, potwierdzenie, weryfikacja oraz stanowisko Ministerstwa Finansów dot. inwentaryzacji środków trwałych znajdujących się na terenie strzeżonym, które oprócz przeprowadzanego co 4 lata spisu z natury wprowadza coroczną inwentaryzację metodą weryfikacji.
  3. Specyfika rachunkowości i sprawozdawczości jednostek państwowych i jednostek samorządowych - podobieństwa i różnice, w tym problem środków otrzymanych z państwowych funduszy celowych i środków funduszy nie mającego statusu państwowego funduszu celowego zarządzanych przez BGK, np. KFD, RFRD, FPCovid-19 i Funduszu Pomocy, itp..
  4. Ustawa budżetowa jako podstawa gospodarki finansowej państwa i zasady ustalania wyniku wykonania budżetu państwa na koncie 961 oraz wyniku wykonania budżetu środków europejskich na koncie 963.
  5. Uchwała budżetowa gminy, powiatu, województwa i zasady ustalania wyniku wykonania budżetu na koncie 961.
  6. Zasady ustalania wyniku finansowego na koncie 860 jednostek wykonujących budżet oraz tzw. jednostek pozabudżetowych.
  7. Zasada ostrożności i zasada rzetelności oraz reguły dot. zasad ustalania wyniku finansowego w systemie TREZOR i BESTI@ - problem wyższej amortyzacji wykazywanej w informacji dodatkowej niż w rachunku zysków i strat, problem wyższych odpisów aktualizujących należności dot. zadań zleconych wykazywanych w informacji dodatkowej niż pozostałych kosztów operacyjnych wykazywanych w rachunku zysków i strat, problem braku kont 640 i 840.
  8. Klasyfikacja budżetowa i jej treść ekonomiczna po ostatnich zmianach - System Monitorowania Usług Publicznych i jego negatywny wpływ na prawidłowe zamknięcie roku w jednostkach samorządu terytorialnego (niezgodność rozdziałów podmiotowych i usługowych z numerem NIP i REGON na drukach sprawozdawczych).
  9. Pułapki podatku VAT w jednostkach budżetowych oraz typowe nieprawidłowości związane z wyceną danych prezentowanych w sprawozdaniach typu „RB” – obniżanie o VAT do kwoty netto (lub obniżanie o VAT należny do kwoty pomiędzy wartością netto a brutto) należności wykazywanych w RB-27/27S i w RB-27ZZ a zakaz obniżania o VAT należności wykazywanych w RB-N, przypadek szczególny dotyczący zastosowania w praktyce paragrafu 453 klasyfikacji wydatków do podatku VAT, w zakresie używania paragrafu 453 do faktur zakupowych dla VAT naliczonego podlegającego odliczeniu i negatywny wpływ takiego rozwiązania na rzetelność danych budżetowych wykazywanych w sprawozdaniach typu „RB”.
  10. Specyfika rachunkowości jednostek obsługujących dysponenta państwowego funduszu celowego, specyficzna rola urzędu skarbowego i urzędu gminy i miasta w zakresie księgowości organu podatkowego,  specyficzna rola urzędu gminy, urzędu miasta, starostwa powiatowego, urzędu marszałkowskiego w zakresie księgowości organu budżetowego – powiązanie ksiąg organu budżetowego (finansowego) z księgami jednostki i z księgami organu podatkowego oraz jego wpływ na prawidłowe ustalenie wyniku finansowego i wyniku wykonania budżetu za rok 2025.
  11. Obroty i salda poszczególnych kont jako dane księgowe, a zasady sporządzania sprawozdań zakresie budżetów jednostek samorządu terytorialnego: Rb-27S, Rb-27ZZ, Rb-28S i Rb-50, Rb-30S, Rb-34S, Rb-28NWS – przykłady i schematy księgowań oraz powiązanie księgowości ze sprawozdawczością w samorządowych jednostkach i zakładach budżetowych oraz w WRD.
  12. Obroty i salda poszczególnych kont jako dane księgowe, a zasady sporządzania sprawozdań zakresie budżetu państwa: Rb-23, Rb-24, Rb-27, Rb-28, Rb-28 Programy i Rb-28 Programy WPR, Rb-28NW, Rb-28NW Programy, Rb-34 – przykłady i schematy księgowań oraz powiązanie księgowości ze sprawozdawczością w państwowych jednostkach budżetowych wykonujących budżet państwa.
  13. Obroty i salda poszczególnych kont jako dane księgowe a zasady sporządzania sprawozdań w zakresie budżetu środków europejskich: Rb-28UE, Rb-28UE KPO, Rb-28UE WPR – przykłady i schematy księgowań oraz powiązanie księgowości ze sprawozdawczością w państwowych jednostkach budżetowych wykonujących budżet środków europejskich.
  14. Zasady sporządzania rocznych sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych dla celów statystycznych w zakresie operacji finansowych: RB-N, RB-Z, RB-ZN, RB-UZ.
  15. Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian funduszu, informacja dodatkowa - powiązanie zapisów księgowych z poszczególnymi pozycjami sprawozdania finansowego państwowej i samorządowej jednostki budżetowej oraz samorządowego zakładu budżetowego za rok 2025 – wyjaśnienia Ministerstwa Finansów dot. informacji dodatkowej i ich zastosowanie w praktyce.
  16. Specyfika sprawozdania finansowego za rok 2025 jednostki nadrzędnej.
  17. Specyfika sprawozdania finansowego za rok 2025 gminy, powiatu, województwa.
  18. Specyfika sprawozdania finansowego AW, IGB, POP, PIK, SIK, ZUS, KRUS i innych jednostek sektora finansów publicznych, w tym jednostek podległych i nadzorowanych.
  19. Analiza zgodności danych wykazywanych w rocznej sprawozdawczości budżetowej i finansowej za rok 2025 i odpowiedzi na pytania.
 

Prowadzący

Tomasz Wojtania

Doświadczony wykładowca z 20 letnią praktyką, specjalista od trudnych tematów, niezależny konsultant z dziedziny finansów publicznych oraz rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. W latach 1993-2001 pracownik naukowy Katedry Rachunkowości Instytutu Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Stały współpracownik niektórych firm szkoleniowych. Autor setek publikacji i materiałów szkoleniowych, autor podręcznika "Podstawy rachunkowości budżetowej". Współautor raportu Banku Światowego "Porównanie polskich przepisów rachunkowości sektora publicznego z międzynarodowymi standardami rachunkowości sektora publicznego (MSRSP)". Autor projektu stanowiska dla Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie ujęcia, wyceny i prezentacji prawa wieczystego użytkowania gruntów oraz gruntów oddanych w wieczyste użytkowanie. Jako wykładowca pracował m.in. dla Najwyższej Izby Kontroli, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Sprawiedliwości, Sądów, Prokuratur, Urzędów Wojewódzkich, Izb i Urzędów Skarbowych, Państwowej Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowych Inspektoratów Weterynarii, GDDKIA, Urzędów Pracy, Urzędów Gmin i Miast, Starostw Powiatowych, Urzędów Marszałkowskich oraz podległych im jednostek oświaty, pomocy społecznej, geodezji i innych, w tym jednostek pełniących rolę Instytucji oraz beneficjentów środków unijnych. Ponadto pracował dla agencji rządowych: ARIMR, ANR, ARR, ARM i innych jednostek sektora finansów publicznych np.:WFOŚIGW. Pracował również w Programie Partnerstwo dla Samorządu Terytorialnego LGPP oraz w KPRM w zespole Prof. T. Lubińskiej zajmując się tam tematyką budżetu zadaniowego. Przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie. Współpracownik i działacz Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Konsultant Banku Światowego nr 479364. Wykładowca w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Lecha Kaczyńskiego.



Informacje dodatkowe



Cena:  560 zł +23% VAT - koszt udziału w transmisji on-line jednej  osoby.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach on-line, materiały szkoleniowe przesłane mailowo oraz certyfikat BDO.

Jak to działa?
  • Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy
  • Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć 
  • Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
  • Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
  • Podczas szkolenia macie Państwo możliwość zadawania pytań na czacie.

*Cena bez VAT dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o zaznaczenie właściwego punktu w oświadczeniu na formularzu.

Prosimy o dokonanie płatności przed szkoleniem po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia oraz faktury pro-forma, podając w tytule numer faktury pro-forma

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia  lub jego  odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 2 dni przed szkoleniem w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty.