Skuteczna promocja w social media

Duża korporacja czy mały biznes, wszyscy mają równe szanse w mediach społecznościowych. Najważniejszy nie jest budżet, ale umiejętność budowania zaangażowania i relacji z odbiorcami oraz tworzenia skutecznych kampanii reklamowych.

 

Facebook - największa platforma społecznościowa w Polsce i na świecie, wraz z Instagramem oferują olbrzymi potencjał marketingowy. Jak nie pogubić się w dużej ilości funkcji i narzędzi? Jak skutecznie inwestować w działania w mediach społecznościowych?

 

Podczas warsztatów "Skuteczna promocja w social media" dowiesz się:

 

  • Jak wyglądają media społecznościowe w Polsce (użytkownicy, trendy, różnice, algorytmy)
  • Z jakich kluczowych elementów składa się strona biznesowa na Facebooku
  • Jak tworzyć i publikować angażujące treści
  • Jak pozyskiwać klientów, wprowadzenie do skutecznych kampanii reklamowych w social media
  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.

 

Jeżeli czujesz:

 

  • Stres związany z pozyskiwaniem nowych klientów
  • Zagubienie związane z ciągłymi zmianami na platformach społecznościowych
  • Brak efektów z prowadzonych działań marketingowych

 

Nasze warsztaty pomogą Ci uporządkować wiedzę i zaplanować skuteczne strategie.

 

Dla kogo są te warsztaty:

 

  • Dla właścicieli MŚP chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, aby unikać błędów w strategiach marketingowych
  • Dla managerów chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, 
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.
  • Dla specjalistów chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych, aby wykorzystać w pełni ich możliwości.

 

 

Zapisz się

 

 

Prowadząca:

 

Joanna Ceplin, przedsiębiorca digital, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji online.

Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. Pomaga tworzyć i wprowadzać na rynek produkty online i sprzedawać z sukcesem.

Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz kursów online: „Jak zbudować znaną markę online”, „Jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów”, „Zaplanuj swój biznes w mediach społecznościowych”, „Skuteczna reklama na Facebooku”, „Turbo lista mailingowa”.

Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla małych przedsiębiorców.

Oprócz szkoleń online prowadzi w całej Polsce szkolenia stacjonarne “MarkaOnline.pl”. Przez ostatnie cztery lata w jej kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 15500 przedsiębiorczych osób.

Partner w agencji CommunicoArts oraz właścicielka Lemon Social Media. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.