Duża korporacja czy mały biznes, wszyscy mają równe szanse w mediach społecznościowych. Najważniejszy nie jest budżet, ale umiejętność budowania zaangażowania i relacji z odbiorcami oraz tworzenia skutecznych kampanii reklamowych.
Facebook - największa platforma społecznościowa w Polsce i na świecie, wraz z Instagramem oferują olbrzymi potencjał marketingowy. Jak nie pogubić się w dużej ilości funkcji i narzędzi? Jak skutecznie inwestować w działania w mediach społecznościowych?
Podczas warsztatów "Skuteczna promocja w social media" dowiesz się:
- Jak wyglądają media społecznościowe w Polsce (użytkownicy, trendy, różnice, algorytmy)
- Z jakich kluczowych elementów składa się strona biznesowa na Facebooku
- Jak tworzyć i publikować angażujące treści
- Jak pozyskiwać klientów, wprowadzenie do skutecznych kampanii reklamowych w social media
- Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
Jeżeli czujesz:
- Stres związany z pozyskiwaniem nowych klientów
- Zagubienie związane z ciągłymi zmianami na platformach społecznościowych
- Brak efektów z prowadzonych działań marketingowych
Nasze warsztaty pomogą Ci uporządkować wiedzę i zaplanować skuteczne strategie.
Dla kogo są te warsztaty:
- Dla właścicieli MŚP chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, aby unikać błędów w strategiach marketingowych
- Dla managerów chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia z nimi związane.
- Dla specjalistów chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych, aby wykorzystać w pełni ich możliwości.
Prowadząca:
Joanna Ceplin, przedsiębiorca digital, bizneswoman, trenerka skutecznej komunikacji online.
Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych i z sukcesami doradza innym jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji online, czyli rozwoju ich biznesów i marek. Pomaga tworzyć i wprowadzać na rynek produkty online i sprzedawać z sukcesem.
Autorka książki „Uwierz w swoją markę online” oraz kursów online: „Jak zbudować znaną markę online”, „Jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów”, „Zaplanuj swój biznes w mediach społecznościowych”, „Skuteczna reklama na Facebooku”, „Turbo lista mailingowa”.
Założycielka Akademii Smart Brand, kompleksowego programu edukacyjnego dla małych przedsiębiorców.
Oprócz szkoleń online prowadzi w całej Polsce szkolenia stacjonarne “MarkaOnline.pl”. Przez ostatnie cztery lata w jej kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 15500 przedsiębiorczych osób.
Partner w agencji CommunicoArts oraz właścicielka Lemon Social Media. Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji" za nowatorskie podejście do promowania wydarzeń na żywo w mediach społecznościowych.