W ramach szkoleń i warsztatów wewnętrznych dla firm mogą Państwo skorzystać z gotowych propozycji i formatów, które proponujemy poniżej. Zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych oraz omówienia oferty.
Gotowe formaty szkoleń
1. Dla kadry kierowniczej:
- Zarządzania zespołem pracowniczym w warunkach pracy zdalnej
- Strategiczne przywództwo
- Motywacja i zarządzanie zaangażowaniem pracowników, komunikacja wewnętrzna w firmie
- Menedżer doskonały. Zarządzanie zespołem
- Asertywna komunikacja zespołowa – sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozmówcami
- Efektywne zarządzanie czasem i priorytetami
- Zarządzanie sobą w czasie
- Skuteczne negocjacje
- Komunikacja i współpraca w zespole w sytuacji zmiany
- Efektywna komunikacja w zespole z elementami sztuki rozwiązywania konfliktów
- Minimalizacja absencji, maksymalizacja zysku – zdrowie pracownika. Szkolenie warsztatowe dla menedżerów
- Praca i zarządzanie w zespole Millenialsów
- Moderowanie spotkań zespołowych - techniki facylitacji
- Lider w procesach ZZL: Rekrutacja, proces adaptacji, ocena
- Komunikacja i współpraca z uwzględnieniem pracy w zespołach zdalnych, rozproszonych
- Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją
- Budowanie efektywnych zespołów pracowniczych
- Rekrutacje
- Ocena pracownicza
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacji pandemii
- Zarządzanie projektami
2. Dla handlowców / działów obsługi klienta:
- Budowanie długotrwałej relacji z klientem – nowoczesne metody sprzedaży (budowanie przywiązania klienta)
- Asertywna komunikacja – sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozmówcami
- Perswazja i doskonalenie umiejętności przekonywania – perswazja w sprzedaży
3. Wystąpienia publiczne, prezentacje:
- Format prezentacyjny
- Impostacja, emisja i higiena głosu – dla prezentujących handlowców
- Sztuka pewności siebie – techniki pracy z emocjami podczas wystąpień
4. Kontrola stresu:
- Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
- Mindfulness – techniki uważności, a efektywność pracy
- Techniki redukcji stresu i kontroli emocji
- Minimalizacja stresu, maksymalizacja zysku. Praktyczny trening kontroli stresu dla pracowników – szkolenie warsztatowe
5. Inne:
- Savoir - vivre, etykieta i protokół dyplomatyczny w biznesie
- Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy