Skip to main content

Zarządzanie zespołem pracowniczym (szkolenie na zamówienie)

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy i podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem oraz praktycznych umiejętności związanych z procesami zarządzania zasobami ludzkimi.

Cele szczegółowe:

  • usprawnienie organizacji pracy zespołu,
  • poznanie stylów zarządzania
  • rozwinięcie umiejętności prawidłowego delegowania zadań podwładnym,
  • rozwinięcie umiejętności świadomego budowania osobowości przywódcy,
  • nauczenie się definiowania celu grupy i określania sposobów ich osiągnięcia,
  • zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania i komunikowania zmian pracownikom,
  • zdobycie wiedzy na temat strategii rozwiązywania konfliktów w zespole pracowników,
  • nabycie umiejętności oceniania pracowników.

 

Oczekiwane rezultaty

Uczestnicy rozwiną i poszerzą wiedzę na temat nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi oraz zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie: kształtowania roli lidera, delegowania zadań pracownikom, oceniania ich oraz organizowania pracy. Będą również potrafili wybrać 
i dostosować do własnej specyfiki poszczególne metody zarządzania ludźmi.


Grupa docelowa

Szkolenie przeznaczone jest dla osób kierujących pracownikami

 

Organizacja pracy własnej i zespołu

  • Efektywne zarządzanie czasem
  • Ustalanie celów krótko i długoterminowych
  • Ustalanie priorytetów
  • Delegowanie zadań

Przywództwo jako funkcja zarządzania

  • Istota roli lidera
  • Funkcje lidera
  • Style kierowania

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
  • Dynamika konfliktu
  • Techniki rozwiązywania konfliktów

Zarządzanie zmianą

  • Dynamika zmiany
  • Typy reakcji pracowników na zmianę
  • Komunikowanie zmiany podwładnym
  • Jak zmieniać postawy pracowników

Komunikacja w organizacji

  • Podstawowe kanały komunikacji
  • Formy przekazu poleceń
  • Asertywność w komunikacji

Ocena pracownicza

  • Podstawowe zasady komunikacji podczas oceny – rozmowa jako dialog
  • Konstruktywna informacja zwrotna
  • Trudne sytuacje, przełamywanie impasu
  • aspekty motywacyjne rozmowy

Wyznaczanie celów

  • Rodzaje celów
  • Sposoby wyznaczania celów pracownikom
  • Motywacja a realizacja celów
  • Egzekwowanie celów

Czas trwania: 2 dni, 16 godzin dydaktycznych

Forma szkolenia: warsztaty

Wykorzystywane metody: mini – wykład, ćwiczenia praktyczne

Cena ustalana indywidualnie

Chcesz zapoznać się z ofertą szkolenia zamkniętego?
Napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i podaj: liczbę osób, preferowany termin, miejsce szkolenia (online czy u siebie w firmie) oraz najważniejsze wytyczne do organizacji szkolenia.