Skip to main content

XVI Forum Rachunkowości i Podatków.

Termin: 29.10.2024 - 30.10.2024
Cena: 2290.00 +VAT
Miejsce: Warszawa
Hotel Novotel Warszawa Centrum ****
ul. Marszałkowska 94/98

Masz pytanie – skontaktuj się:

  22 543 16 06
  szkolenia@bdo.pl

Cel szkolenia

Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w XVI Forum Rachunkowości i Podatków, które odbędzie się 30 października 2024 roku w Warszawie.
Forum odbędzie się w formie hybrydowej, umożliwiając udział zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i online poprzez transmisję na żywo. Dzięki temu mogą Państwo wybrać najbardziej dogodny sposób uczestnictwa.

W programie konferencji znajdą się m.in.:
  • Zmiany w ustawie rachunkowości przyjęte w roku 2024 oraz projektowane zmiany.
  • Wybrane zagadnienia - Instrumenty finansowe.
  • Wybrane finansowe zagadnienia dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach.
  • Nowelizacja przepisów podatkowych 2024/2025 – wprowadzone i planowane zmiany.
  • Podatek minimalny - wybrane zagadnienia.
  • Zmiany VAT w 2024 oraz planowane na 2025 - KSEF, stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA.
Forum to wyjątkowa okazja do zapoznania się z najnowszymi zmianami prawnymi oraz ich praktycznymi konsekwencjami. Uczestnictwo w konferencji umożliwi Państwu zdobycie cennych informacji, które mogą być kluczowe dla funkcjonowania Państwa przedsiębiorstw.
Zapewniamy inspirujące prelekcje, praktyczne warsztaty oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów zawodowych. 

Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. 

Rejestracja jest już otwarta. Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym wydarzeniu!

Organizatorzy XVI Forum Rachunkowości i Podatków

29.10.2024 - Rachunkowość według krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości:

Zmiany w ustawie rachunkowości przyjęte w roku 2024 oraz projektowane zmiany:


Obowiązek ujawniania sprawozdania o podatku dochodowym wszystkich dużych przedsiębiorstw wielonarodowych:
- nowe wymogi w zakresie obowiązkowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- zmiany w zakresie progów wartościowych w zakresie spółek mikro, małych, średnich i dużych
- uproszczenia dla spółek mikro i małych
- propozycje zmian w zakresie sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego
- nowe progi dotyczące obowiązkowego badania sprawozdania finansowego
- przepisy wprowadzające raportowanie dotyczące standardy zrównoważonego rozwoju na grunt polski
a) zakres podmiotowy
b) elementy zrównoważonego rozwoju
c) odpowiedzialność za sprawozdawczość zrównoważonego rozwoju
d) wymogi dotyczące badania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju

Finansowe i niefinansowe metody zabezpieczania się przed ryzykiem w działalności przedsiębiorstw.

Wybrane finansowe zagadnienia dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach.

30.10.2024 - Nowelizacja przepisów podatkowych 2024/2025 – wprowadzone i planowane zmiany.

Podatek minimalny - wybrane zagadnienia:
  1. Kogo dotyczy?
  2. Kogo nie dotyczy?
  3. Dochód, strata dla celów podatku min.
  4. Wyłączenia od dochodu, straty
  5. Podstawa opodatkowania – dwa warianty
  6. Stawka podatku
  7. Deklaracja i wpłata
  8. Podsumowanie.
Zmiany VAT w 2024 oraz planowane na 2025 - KSEF, stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA:
  1. Zmiany stawek podatku VAT 2024-2025
  2. Dyrektywa SUP a podatek VAT – opakowania 
  3. Dyrektywa DAC7 a podatek VAT – platformy
  4. Fundacja rodzinna a VAT
  5. Zmiany w zakresie fakturowania zaliczek
  6. Omówienie ważnych orzeczeń NSA i TSUE z lat 2023 i 2024 
  7. Najnowsze interpretacje podatkowe 
  8. Krajowy System e-Faktur 2024-2026
  9. Planowane zmiany w VAT – limit zwolnienia podmiotowego, KSEF i inne 
  10. Pakiet VIDA.
Krajowy System e-Faktur (KSeF) – stan na dziś i wyzwania na 2025/2026:
  1. Obieg e-Faktur. Kierunek zmian. Co przyniosły konsultacje?
  2. Nowe propozycje wyłączeń z KSeF.
  3. Wizualizacja i kody QR na e-Fakturach.
  4. Wyzwania związane z odbiorem faktur ustrukturyzowanych.
  5. Data wystawienia i data otrzymania faktury.
  6. Awarie i tryb off-line na żądanie. Nowość, która skomplikuje życie.

 

Paweł Dymlang

Paweł Dymlang - doradca podatkowy, prawnik, wykładowca i trener, autor licznych publikacji o tematyce podatkowej. Kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie prawnopodatkowym zdobył jako pracownik organów podatkowych, spółki doradztwa podatkowego oraz instytucji finansowych. Przeprowadził przeszło 2000 szkoleń z tematyki podatkowej. Od lat prowadzi własną kancelarię prawną.


Krzysztof Maksymik

Ekspert w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego. Stypendysta DAAD (Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej) na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Biegły rewident z kilkunastoletnim doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych (polskie standardy rachunkowości, MSSF, HGB) firm z różnych branż (w szczególności budownictwo, deweloperzy, firmy handlowe), w tym również spółek giełdowych. Zwolennik promowania i wdrażania dobrych praktyk ładu korporacyjnego. Ceniony trener szkoleń w zakresie rachunkowości (MSSF, polskie standardy rachunkowości). Członek Komitetu ds. weryfikacji oficjalnego tłumaczenia Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości (2011, 2013, 2016). Autor licznych artykułów w prasie branżowej poświęconych rachunkowości i rewizji finansowej. Zaangażowany w prace samorządu biegłych rewidentów w zakresie oceny skutków wdrożenia przepisów prawnych z zakresu rachunkowości, rewizji finansowej i podatków.


Michał Kołosowski

Michał Kołosowski rozpoczął swoją karierę zawodową w międzynarodowej firmie audytorskiej, a później zdobywał doświadczenie w jednej z czołowych firm "Wielkiej Czwórki". Jest posiadaczem certyfikatu Diploma in International Financial Reporting, wydanego przez ACCA. Jako Partner w grupie kapitałowej UHY ECA, która jest częścią międzynarodowej sieci niezależnych firm audytorskich i konsultingowych, posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, analizach finansowych typu due diligence, przekształcaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF oraz US GAAP. Specjalizuje się w obsłudze spółek z branży nieruchomości i real estate oraz funduszy inwestycyjnych zamkniętych. Jest autorem licznych artykułów i cenionym wykładowcą w dziedzinie rachunkowości, a także współautorem publikacji dotyczących międzynarodowych standardów rachunkowości.


Marcin Krupa

Audytor i konsultant dysponujący kilkunastoletnią praktyką zawodową. Posiada rozległe doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR) i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Brał udział w licznych procesach due dilligence oraz innych usługach doradczych dla klientów reprezentujących różne branże, w tym dla podmiotów notowanych na GPW oraz dużych grup kapitałowych. Wykładowca, autor licznych publikacji oraz prelegent w zakresie MSSF oraz PSR. Usługi doradcze i konsultacyjne dla spółek giełdowych, m.in.: Grupa INTEGER.PL, MARVIPOL, Grupa TAURON POLSKA ENERGIA, Grupa EMPERIA HOLDING, Grupa KOPEX, Grupa ZPUE;
Audyt spółek notowanych, m.in.: Ferro, ZPUE, Ceramika Nowa Gala, Mercator Medical, Kopex, Emperia Holding. Audyt jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych, m.in.:. Oknoplast, Stolbud, Stokrotka, Tradis, Zabrzańskie Zakłady Mechaniczne, Tagor, TFI Forum, KSSE, Damel, Accounting Plaza Central Europe, Adler Polska, Consorfrut Polska, Europrovidus, Gemi, Huta Łaziska, Ferroli Polska, Grupa PGD. Szkolenia z zakresu MSSF: Opracowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu MSSF, między innymi dla podmiotów notowanych na GPW oraz innych znaczących podmiotów pozagiełdowych.


Hubert Grzyb

Adwokat, doradca podatkowy, ekspert w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). Założyciel i partner zarządzający kancelarii adwokackiej specjalizującej się w doradztwie podatkowym. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT oraz podatku dochodowego na rzecz polskich oraz zagranicznych firm.  Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług. Przeprowadził ponad 500 szkoleń, w tym m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych.


Emilia Wolnowska

Doradca podatkowy nr 12575, prawnik. Uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Minister Finansów) 47719/2010.
Absolwentka Prawa na UAM Poznań (Prawo), studia podyplomowe Rachunkowość na  UE Poznań. Emilia doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w renomowanych spółkach audytorskich oraz zajmujących się doradztwem podatkowym, a także jako wewnętrzny specjalista ds. podatkowych w spółce z sektora ropy i gazu.  Emilia specjalizuje się przede wszystkim w podatku od wartości dodanej i bierze udział w projektach dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od czynności cywilnoprawnych, a także w międzynarodowych zobowiązaniach podatkowych. Emilia ma doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły. Zaangażowana w zapewnianie najlepszej opieki dla klientów poprzez przejrzystą komunikację. Emilia dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego poprzez szkolenia i konferencje. Autorka artykułów w polskiej prasie podatkowej, takich jak Rzeczpospolita i Rachunkowość.


Michał Tomczyk

Partner w Dziale Rewizji Finansowej BDO, biegły rewident, ma bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych instytucji finansowych, zwłaszcza banków i firm leasingowych, oraz audytu wewnętrznego w zakładach ubezpieczeń. Jest absolwentem studiów magisterskich w zakresie Finansów i Rachunkowości oraz Podyplomowych Studiów dla Managerów w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym na Szkole Głównej Handlowej. W swojej pracy zawodowej skupia się na badaniu sprawozdań finansowych zgodnie z polską ustawą o rachunkowości i międzynarodowymi standardami, w tym dla spółek notowanych na giełdzie. Zdobywał międzynarodowe doświadczenie pracując między innymi w PwC i Grupie Aviva w Londynie.


Justyna Zając-Wysocka
Radca prawny, doradca podatkowy, doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Prezes zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o. Przewodnicząca  Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Ekspert Polskiej Izby  Turystyki i członek Europejskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych i  Touroperatorów (ECTAA). Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm  doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa  Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawnopodatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowo administracyjną. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz wykładowcą problematyki VAT. Została uznana za jednego z najlepszych doradców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking „Dziennika Gazety Prawnej").
 
Samir Kayyali
 Doradca podatkowy, agent celny i wykładowca akademicki, który jest pionierem w dziedzinie podatkowych szkoleń online. Jako uznany dydaktyk i praktyk, przeprowadził ponad 800 szkoleń stacjonarnych i jest aktywny w Internecie od 2013 roku. Prowadził szkolenia dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych banków w Polsce, firm leasingowych oraz spółek Skarbu Państwa. Organizował również kursy przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego i wykładał na studiach podyplomowych z prawa podatkowego. Zarządza własną kancelarią doradztwa podatkowego.

Koszt uczestnictwa w konferencji*:

2 290 zł+  23% VAT za jedną osobę - cena regularna

Cena udziału w jednym wybranym dniu Forum: 1 150 zł +23% VAT

*Cena bez VAT dla opłacających konferencję w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.


Konferencja realizowana będzie również w formie on-line transmisja na żywo - ONLINE

Prosimy o dokonanie płatności przed konferencją po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w konferencji,
  • autorskie materiały konferencyjne w wersji elektronicznej przygotowane przez Naszych ekspertów,
  • serwis kawowy,
  • lunch,
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej.
Miejsce konferencji:

Hotel Novotel , Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98 - NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed konferencją w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na konferencji nie zwalnia z dokonania opłaty.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konferencji lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.


Pobierz oświadczenie pobierz oświadcznie VAT zgloszeniowy

Dostępne terminy szkoleń

  Termin Miejsce Kod Cena
29.10.2024 - 30.10.2024 Warszawa 4741924 2290.00 +VAT

 

W przypadku problemów z rejestracją za pośrednictwem strony internetowej zapraszamy do pobrania formularza zgłoszeniowego w formacie .pdf, następnie wypełnienie zgłoszenia i przesłania do nas za pośrednictwem fax lub e-mail

Formularz zgłoszeniowy pobierz formularz zgloszeniowy

Pobierz ofertę w PDF

XVI Forum Rachunkowości i Podatków.

Termin: 29.10.2024 - 30.10.2024
Cena: 2290.00 +VAT
Miejsce: Warszawa

Cel szkolenia

Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w XVI Forum Rachunkowości i Podatków, które odbędzie się 30 października 2024 roku w Warszawie.
Forum odbędzie się w formie hybrydowej, umożliwiając udział zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i online poprzez transmisję na żywo. Dzięki temu mogą Państwo wybrać najbardziej dogodny sposób uczestnictwa.

W programie konferencji znajdą się m.in.:
  • Zmiany w ustawie rachunkowości przyjęte w roku 2024 oraz projektowane zmiany.
  • Wybrane zagadnienia - Instrumenty finansowe.
  • Wybrane finansowe zagadnienia dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach.
  • Nowelizacja przepisów podatkowych 2024/2025 – wprowadzone i planowane zmiany.
  • Podatek minimalny - wybrane zagadnienia.
  • Zmiany VAT w 2024 oraz planowane na 2025 - KSEF, stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA.
Forum to wyjątkowa okazja do zapoznania się z najnowszymi zmianami prawnymi oraz ich praktycznymi konsekwencjami. Uczestnictwo w konferencji umożliwi Państwu zdobycie cennych informacji, które mogą być kluczowe dla funkcjonowania Państwa przedsiębiorstw.
Zapewniamy inspirujące prelekcje, praktyczne warsztaty oraz możliwość nawiązania cennych kontaktów zawodowych. 

Gwarantujemy kompleksową wiedzę, możliwość dyskusji, uzyskania odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania, ale przede wszystkim możliwość rozmowy z najlepszymi ekspertami w tej tematyce. 

Rejestracja jest już otwarta. Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym wydarzeniu!

Organizatorzy XVI Forum Rachunkowości i Podatków

Program


29.10.2024 - Rachunkowość według krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości:

Zmiany w ustawie rachunkowości przyjęte w roku 2024 oraz projektowane zmiany:


Obowiązek ujawniania sprawozdania o podatku dochodowym wszystkich dużych przedsiębiorstw wielonarodowych:
- nowe wymogi w zakresie obowiązkowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
- zmiany w zakresie progów wartościowych w zakresie spółek mikro, małych, średnich i dużych
- uproszczenia dla spółek mikro i małych
- propozycje zmian w zakresie sporządzania skonsolidowanego sprawozdania finansowego
- nowe progi dotyczące obowiązkowego badania sprawozdania finansowego
- przepisy wprowadzające raportowanie dotyczące standardy zrównoważonego rozwoju na grunt polski
a) zakres podmiotowy
b) elementy zrównoważonego rozwoju
c) odpowiedzialność za sprawozdawczość zrównoważonego rozwoju
d) wymogi dotyczące badania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju

Finansowe i niefinansowe metody zabezpieczania się przed ryzykiem w działalności przedsiębiorstw.

Wybrane finansowe zagadnienia dotyczące raportowania zrównoważonego rozwoju w przedsiębiorstwach.

30.10.2024 - Nowelizacja przepisów podatkowych 2024/2025 – wprowadzone i planowane zmiany.

Podatek minimalny - wybrane zagadnienia:
  1. Kogo dotyczy?
  2. Kogo nie dotyczy?
  3. Dochód, strata dla celów podatku min.
  4. Wyłączenia od dochodu, straty
  5. Podstawa opodatkowania – dwa warianty
  6. Stawka podatku
  7. Deklaracja i wpłata
  8. Podsumowanie.
Zmiany VAT w 2024 oraz planowane na 2025 - KSEF, stawki VAT, wdrożenie DAC7 i pakietu VIDA:
  1. Zmiany stawek podatku VAT 2024-2025
  2. Dyrektywa SUP a podatek VAT – opakowania 
  3. Dyrektywa DAC7 a podatek VAT – platformy
  4. Fundacja rodzinna a VAT
  5. Zmiany w zakresie fakturowania zaliczek
  6. Omówienie ważnych orzeczeń NSA i TSUE z lat 2023 i 2024 
  7. Najnowsze interpretacje podatkowe 
  8. Krajowy System e-Faktur 2024-2026
  9. Planowane zmiany w VAT – limit zwolnienia podmiotowego, KSEF i inne 
  10. Pakiet VIDA.
Krajowy System e-Faktur (KSeF) – stan na dziś i wyzwania na 2025/2026:
  1. Obieg e-Faktur. Kierunek zmian. Co przyniosły konsultacje?
  2. Nowe propozycje wyłączeń z KSeF.
  3. Wizualizacja i kody QR na e-Fakturach.
  4. Wyzwania związane z odbiorem faktur ustrukturyzowanych.
  5. Data wystawienia i data otrzymania faktury.
  6. Awarie i tryb off-line na żądanie. Nowość, która skomplikuje życie.

 

Prowadzący

Paweł Dymlang

Paweł Dymlang - doradca podatkowy, prawnik, wykładowca i trener, autor licznych publikacji o tematyce podatkowej. Kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie prawnopodatkowym zdobył jako pracownik organów podatkowych, spółki doradztwa podatkowego oraz instytucji finansowych. Przeprowadził przeszło 2000 szkoleń z tematyki podatkowej. Od lat prowadzi własną kancelarię prawną.



Krzysztof Maksymik

Ekspert w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości finansowej. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego. Stypendysta DAAD (Niemiecka Centrala Wymiany Akademickiej) na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Biegły rewident z kilkunastoletnim doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych (polskie standardy rachunkowości, MSSF, HGB) firm z różnych branż (w szczególności budownictwo, deweloperzy, firmy handlowe), w tym również spółek giełdowych. Zwolennik promowania i wdrażania dobrych praktyk ładu korporacyjnego. Ceniony trener szkoleń w zakresie rachunkowości (MSSF, polskie standardy rachunkowości). Członek Komitetu ds. weryfikacji oficjalnego tłumaczenia Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości (2011, 2013, 2016). Autor licznych artykułów w prasie branżowej poświęconych rachunkowości i rewizji finansowej. Zaangażowany w prace samorządu biegłych rewidentów w zakresie oceny skutków wdrożenia przepisów prawnych z zakresu rachunkowości, rewizji finansowej i podatków.



Michał Kołosowski

Michał Kołosowski rozpoczął swoją karierę zawodową w międzynarodowej firmie audytorskiej, a później zdobywał doświadczenie w jednej z czołowych firm "Wielkiej Czwórki". Jest posiadaczem certyfikatu Diploma in International Financial Reporting, wydanego przez ACCA. Jako Partner w grupie kapitałowej UHY ECA, która jest częścią międzynarodowej sieci niezależnych firm audytorskich i konsultingowych, posiada bogate doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych, sporządzaniu pakietów konsolidacyjnych, analizach finansowych typu due diligence, przekształcaniu sprawozdań finansowych zgodnie z MSR/MSSF oraz US GAAP. Specjalizuje się w obsłudze spółek z branży nieruchomości i real estate oraz funduszy inwestycyjnych zamkniętych. Jest autorem licznych artykułów i cenionym wykładowcą w dziedzinie rachunkowości, a także współautorem publikacji dotyczących międzynarodowych standardów rachunkowości.



Marcin Krupa

Audytor i konsultant dysponujący kilkunastoletnią praktyką zawodową. Posiada rozległe doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR) i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Brał udział w licznych procesach due dilligence oraz innych usługach doradczych dla klientów reprezentujących różne branże, w tym dla podmiotów notowanych na GPW oraz dużych grup kapitałowych. Wykładowca, autor licznych publikacji oraz prelegent w zakresie MSSF oraz PSR. Usługi doradcze i konsultacyjne dla spółek giełdowych, m.in.: Grupa INTEGER.PL, MARVIPOL, Grupa TAURON POLSKA ENERGIA, Grupa EMPERIA HOLDING, Grupa KOPEX, Grupa ZPUE;
Audyt spółek notowanych, m.in.: Ferro, ZPUE, Ceramika Nowa Gala, Mercator Medical, Kopex, Emperia Holding. Audyt jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych, m.in.:. Oknoplast, Stolbud, Stokrotka, Tradis, Zabrzańskie Zakłady Mechaniczne, Tagor, TFI Forum, KSSE, Damel, Accounting Plaza Central Europe, Adler Polska, Consorfrut Polska, Europrovidus, Gemi, Huta Łaziska, Ferroli Polska, Grupa PGD. Szkolenia z zakresu MSSF: Opracowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu MSSF, między innymi dla podmiotów notowanych na GPW oraz innych znaczących podmiotów pozagiełdowych.



Hubert Grzyb

Adwokat, doradca podatkowy, ekspert w zakresie podatku od towarów i usług (VAT). Założyciel i partner zarządzający kancelarii adwokackiej specjalizującej się w doradztwie podatkowym. Doradza w skomplikowanych projektach dotyczących podatku VAT oraz podatku dochodowego na rzecz polskich oraz zagranicznych firm.  Doświadczony wykładowca, głównie w tematyce podatku od towarów i usług. Przeprowadził ponad 500 szkoleń, w tym m. in. dla pracowników jednostek sektora finansów publicznych, w tym pracowników organów podatkowych, dla doradców podatkowych oraz biegłych rewidentów. Autor publikacji z zakresu podatku VAT oraz podatków dochodowych.



Emilia Wolnowska

Doradca podatkowy nr 12575, prawnik. Uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Minister Finansów) 47719/2010.
Absolwentka Prawa na UAM Poznań (Prawo), studia podyplomowe Rachunkowość na  UE Poznań. Emilia doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w renomowanych spółkach audytorskich oraz zajmujących się doradztwem podatkowym, a także jako wewnętrzny specjalista ds. podatkowych w spółce z sektora ropy i gazu.  Emilia specjalizuje się przede wszystkim w podatku od wartości dodanej i bierze udział w projektach dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych i podatku od czynności cywilnoprawnych, a także w międzynarodowych zobowiązaniach podatkowych. Emilia ma doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły. Zaangażowana w zapewnianie najlepszej opieki dla klientów poprzez przejrzystą komunikację. Emilia dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie prawa podatkowego poprzez szkolenia i konferencje. Autorka artykułów w polskiej prasie podatkowej, takich jak Rzeczpospolita i Rachunkowość.



Michał Tomczyk

Partner w Dziale Rewizji Finansowej BDO, biegły rewident, ma bogate doświadczenie w przeprowadzaniu audytów jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych instytucji finansowych, zwłaszcza banków i firm leasingowych, oraz audytu wewnętrznego w zakładach ubezpieczeń. Jest absolwentem studiów magisterskich w zakresie Finansów i Rachunkowości oraz Podyplomowych Studiów dla Managerów w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym na Szkole Głównej Handlowej. W swojej pracy zawodowej skupia się na badaniu sprawozdań finansowych zgodnie z polską ustawą o rachunkowości i międzynarodowymi standardami, w tym dla spółek notowanych na giełdzie. Zdobywał międzynarodowe doświadczenie pracując między innymi w PwC i Grupie Aviva w Londynie.



Justyna Zając-Wysocka
Radca prawny, doradca podatkowy, doktorantka w Zakładzie Prawa Finansowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Prezes zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych sp. z o.o. Przewodnicząca  Małopolskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Ekspert Polskiej Izby  Turystyki i członek Europejskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych i  Touroperatorów (ECTAA). Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm  doradczych. Jeden z założycieli Stowarzyszenia Doktorantów i Doktorów Prawa  Podatkowego z siedzibą w Krakowie. Członek polskiego Oddziału IFA (International Fiscal Association). Uczestnik licznych konferencji naukowych z zakresu prawa podatkowego. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów gospodarczych w zakresie doradztwa prawnopodatkowego oraz obsługi sporów podatkowych. Interesuje się również opodatkowaniem spółek kapitałowych oraz procedurą sądowo administracyjną. Jest autorką licznych publikacji eksperckich z zakresu prawa podatkowego oraz wykładowcą problematyki VAT. Została uznana za jednego z najlepszych doradców podatkowych w zakresie sporów podatkowych (IX Ranking „Dziennika Gazety Prawnej").
 

Samir Kayyali
 Doradca podatkowy, agent celny i wykładowca akademicki, który jest pionierem w dziedzinie podatkowych szkoleń online. Jako uznany dydaktyk i praktyk, przeprowadził ponad 800 szkoleń stacjonarnych i jest aktywny w Internecie od 2013 roku. Prowadził szkolenia dla Krajowej Izby Doradców Podatkowych, największych banków w Polsce, firm leasingowych oraz spółek Skarbu Państwa. Organizował również kursy przygotowujące do egzaminu na doradcę podatkowego i wykładał na studiach podyplomowych z prawa podatkowego. Zarządza własną kancelarią doradztwa podatkowego.


Informacje dodatkowe

Koszt uczestnictwa w konferencji*:

2 290 zł+  23% VAT za jedną osobę - cena regularna

Cena udziału w jednym wybranym dniu Forum: 1 150 zł +23% VAT

*Cena bez VAT dla opłacających konferencję w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o pobranie i przesłanie podpisanego oświadczenia.


Konferencja realizowana będzie również w formie on-line transmisja na żywo - ONLINE

Prosimy o dokonanie płatności przed konferencją po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule kod.

Cena obejmuje:

  • uczestnictwo w konferencji,
  • autorskie materiały konferencyjne w wersji elektronicznej przygotowane przez Naszych ekspertów,
  • serwis kawowy,
  • lunch,
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej.
Miejsce konferencji:

Hotel Novotel , Warszawa, ul. Marszałkowska 94/98 - NOVOTEL WARSZAWA CENTRUM

Warunki rezygnacji:
Rezygnację przyjmujemy najpóźniej na 7 dni przed konferencją w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%. Nieobecność na konferencji nie zwalnia z dokonania opłaty.

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konferencji lub jego odwołania oraz zmiany wykładowcy z przyczyn od niego niezależnych.