Szkolenia miękkie

W ramach szkoleń i warsztatów wewnętrznych dla firm mogą Państwo skorzystać z gotowych propozycji i formatów, które proponujemy poniżej. Zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych oraz omówienia oferty.

 

Gotowe formaty szkoleń

 

1. Dla kadry kierowniczej:

  • Zarządzania zespołem pracowniczym w warunkach pracy zdalnej
  • Strategiczne przywództwo
  • Motywacja i zarządzanie zaangażowaniem pracowników, komunikacja wewnętrzna w firmie
  • Menedżer doskonały. Zarządzanie zespołem
  • Asertywna komunikacja zespołowa – sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozmówcami
  • Efektywne zarządzanie czasem i priorytetami
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Skuteczne negocjacje
  • Komunikacja i współpraca w zespole w sytuacji zmiany
  • Efektywna komunikacja w zespole z elementami sztuki rozwiązywania konfliktów
  • Minimalizacja absencji, maksymalizacja zysku – zdrowie pracownika. Szkolenie warsztatowe dla menedżerów
  • Praca i zarządzanie w zespole Millenialsów
  • Moderowanie spotkań zespołowych - techniki facylitacji
  • Lider w procesach ZZL: Rekrutacja, proces adaptacji, ocena
  • Komunikacja i współpraca z uwzględnieniem pracy w zespołach zdalnych, rozproszonych
  • Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją
  • Budowanie efektywnych zespołów pracowniczych
  • Rekrutacje
  • Ocena pracownicza
  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami w sytuacji pandemii
  • Zarządzanie projektami

 

2. Dla handlowców / działów obsługi klienta:

  • Budowanie długotrwałej relacji z klientem – nowoczesne metody sprzedaży (budowanie przywiązania klienta)
  • Asertywna komunikacja – sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozmówcami
  • Perswazja i doskonalenie umiejętności przekonywania – perswazja w sprzedaży

 

3. Wystąpienia publiczne, prezentacje:

  • Format prezentacyjny
  • Impostacja, emisja i higiena głosu – dla prezentujących handlowców
  • Sztuka pewności siebie – techniki pracy z emocjami podczas wystąpień

 

4. Kontrola stresu:

  • Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
  • Mindfulness – techniki uważności, a efektywność pracy
  • Techniki redukcji stresu i kontroli emocji
  • Minimalizacja stresu, maksymalizacja zysku. Praktyczny trening kontroli stresu dla pracowników – szkolenie warsztatowe

 

5. Inne:

Strefa wiedzy - Kariera i rozwój

Strefa wiedzy - Kariera i rozwój

19 marzec 2020

Jak zarządzać pracą zdalną zespołu? – Sprawdź, co musisz wiedzieć jako menedżer

Praca w warunkach zdalnych oraz zarządzanie zespołem rozproszonym jest wyzwaniem…

Czytaj więcej

09 marzec 2020

3 sposoby na poprawienie work-life balance

1. Przestań wierzyć w balans absolutny   Równowagi życiowej nie…

Czytaj więcej

27 luty 2020

Zrozumieć szefa - 8 technik na lepszą komunikację z przełożonym

Zrozumieć szefa - 8 technik na lepszą komunikację z przełożonym…

Czytaj więcej

Newsletter