Szkolenia miękkie

W ramach szkoleń i warsztatów wewnętrznych dla firm mogą Państwo skorzystać z gotowych propozycji i formatów, które proponujemy poniżej. Zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzowania potrzeb szkoleniowych oraz omówienia oferty.

 

Gotowe formaty szkoleń

 

  1. Dla kadry kierowniczej:
  • Strategiczne przywództwo. Trudne sytuacje i trudne decyzje
  • Menedżer doskonały. Zarządzanie zespołem – motywowanie, delegowanie, egzekwowanie
  • Asertywna komunikacja zespołowa – sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozmówcami
  • Efektywne zarządzanie czasem i priorytetami (1 dz.)
  • Zarządzanie sobą w czasie (2 dni)
  • Negocjacje podstawowe i zaawansowane
  • Komunikacja i współpraca w zespole w sytuacji zmiany
  • Efektywna komunikacja interpersonalna i zespołowa
  • Automotywacja i komunikacja jako narzędzia budowania zaangażowania w zespole
  • Efektywna komunikacja w zespole z elementami sztuki rozwiązywania konfliktów
  • Minimalizacja absencji, maksymalizacja zysku – zdrowie pracownika. Szkolenie warsztatowe dla menedżerów
  • Praca i zarządzanie w zespole Millenialsów
  • Budowanie autorytetu lidera i wzmacnianie partycypacji pracowników (podejście PULL w kierowaniu)
  • Techniki komunikacji coachingowej w pracy lidera
  • Moderowanie spotkań zespołowych - techniki facylitacji
  • Lider w procesach ZZL: Rekrutacja, proces adaptacji, ocena
  • Komunikacja i współpraca z uwzględnieniem pracy w zespołach zdalnych, rozproszonych
  • Nowoczesna sprzedaż i obsługa Klienta
  • Techniki wywierania wpływu i obrona przed manipulacją
  • Budowanie efektywnych zespołów pracowniczych
  • Komunikacja zespołowa – modele osobowości wg metodologii persolog® i Mindsonar®

 

  1. Podejście projektowe:
  • Karta / Mandat projektu - podstawa dla działania lidera i zespołu
  • Dobór i budowanie zespołu projektowego (Model TEAM©, kick-off do różnych grup interesariuszy)
  • Organizacja pracy zespołu projektowego (WBS, macierz RAM, prosty Kanban)
  • Monitorowanie i przegląd projektu ("minutki", team-briefing, lesson learned) w oparciu o PEB IPMA

 

  1. Metody i narzędzia diagnostyczne:
  • Diagnoza doskonałości zarządzania projektami wg IPMA PEM
  • Diagnoza kompetencji 3600
  • Ocena potencjału 3600
  • Kompleksowa diagnoza organizacji metodą BlitzGrow
  • Wywiady focusowe
  • Obserwacja „on the job”
  • Ośrodki oceny i rozwoju [SC / AC / DC]

 

  1. Dla handlowców / działów obsługi klienta:
  • Budowanie długotrwałej relacji z klientem – nowoczesne metody sprzedaży (budowanie przywiązania klienta)
  • Asertywna komunikacja – sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i rozmówcami
  • Perswazja i doskonalenie umiejętności przekonywania – perswazja w sprzedaży

 

  1. Wystąpienia publiczne, prezentacje:
  • Format prezentacyjny
  • Impostacja, emisja i higiena głosu – dla prezentujących handlowców
  • Sztuka pewności siebie – techniki pracy z emocjami podczas wystąpień

 

  1. Kontrola stresu:
  • Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami
  • Mindfulness – techniki uważności, a efektywność pracy
  • Techniki redukcji stresu i kontroli emocji
  • Minimalizacja stresu, maksymalizacja zysku. Praktyczny trening kontroli stresu dla pracowników – szkolenie warsztatowe

 

  1. Inne:
Newsletter